Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Oktober 27, 2015

NAJIB ADA TELOQ KATANYA


Berani laksana GST, Najib ‘roti canai bertelur’, kata MP BN

GST DIKENAKAN KEPADA RAKYAT
UNTUK MENYELAMATKAN NEGARA,
SEDANGKAN PEMIMPIN BERMEWAH-MEWAH.
MUDAHNYA RAKYAT DIULI MENJADI ROTI CANAI...


PARLIMEN Antara sindiran kasar yang sering dilemparkan terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak adalah beliau digambarkan sebagai seorang "penakut" dan "roti canainya tanpa telur".

Namun Datuk Abdul Latiff Ahmad (BN-Mersing) bagaimanapun tidak bersetuju dengan tuduhan liar itu dan menyifatkan Najib sebagai "roti canai dengan telur" kerana keberaniannya melaksanakan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) yang menyelamatkan negara dari ketidaktentuan ekonomi dunia.

"Semasa mantan Permatang Pauh (Datuk Seri Anwar Ibrahim) jadi menteri kewangan dan Kubang Pasu (Tun Dr Mahathir Mohamad) jadi perdana menteri, sudah uar-uarkan GST tetapi tak ada semangat politik (nak laksana).

"Adakah Yang Berhormat bersetuju bahawa Pekan (Najib) ini adalah 'roti canai ada telur'. Dia berani. Adakah Bagan Serai setuju? Ini bukan nasib, ini kebijaksanaan dan kepandaian yang terancang," kata Abdul Latiff di Parlimen hari ini.

Kenyatan Abdul Latiff itu kemudian disambut oleh Dr Noor Azmi Ghazali (BN- Bagan Serai) yang berkata beliau amat bersetuju.

"Saya amat bersetuju dengan apa yang dikatakan oleh Mersing. Betullah, roti canai ada telur. Ada roti canai tak bertelur.

"Pekan mempunyai keberanian dan kebijaksanaan untuk membuat keputusan yang baik dan adil yang selaras dengan denyut nadi rakyat," kata Noor Azmi.

Malaysiakini


4 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ASS..WR.WB.SAYA IBU FITRIANI TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI SOLEH,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN AKI SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI SOLEH,YANG MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP AKI SOLEH (_0_8_2_3_1_3_3_3_6_7_4_7_) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL AKI SOLEH SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH



      KLIK DISINI BOCORAN-2D-3D-4D-6D-




      BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL AKI SOLEH

      angka;GHOIB: singapura

      angka;GHOIB: hongkong

      angka;GHOIB; malaysia

      angka;GHOIB; toto magnum

      angka”GHOIB; laos…

      angka”GHOIB; macau

      angka”GHOIB; sidney

      angka”GHOIB: vietnam

      angka”GHOIB: korea

      angka”GHOIB: brunei

      angka”GHOIB: china

      angka”GHOIB: thailand

      ANGKA TOGEL JITU 2D 3D 4D 5D 6D


      Padam
  2. Assalamualaikum wr.wb,saya IBU TORINA seorang Seorang TKI Di Arab Saudi ingin mengucapkan banyak terimah kasih kepada AKI KUSMONO atas bantuan AKI. kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan AKI KUSMONO pula yang telah memberikan angka gaib hasil ritual beliau kepada saya yaitu 4D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut turut tembus.sekali lagi makasih yaa AKI karna waktu itu saya cuma bermodalkan uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya Orang Tua saya juga buka butyk baju dimall mangga dua. Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yg ingin seperti saya silahkan HUB/SMS AKI KUSMONO di nomor hpnya di
    ( 0852 6999 2987 ) dan ramalan AKI KUSMONO memang memiliki ramalan GAIB” yang dijamin 100% tembus.
    KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA MAKANYA NAMA BELIAU SAYA CANTUMKAN DI INTERNET…

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive