Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Januari 31, 2011

Pakai Honda 70 Pun Kena Speed Trap


Gambaq hiasan-kakimotodotcom

DEY MACHA!!! NI LAGI SATU KES NAYA DALAM NEGARA 1MALAYSIA.RAKYAT DIDAHULUKAN,KERETA MENTERI-MENTERI,ORANG-ORANG BESAQ YANG LAJU-LAJU BOLEH LEPAS.MOTOR KAPCAI 70CC YANG TAK BOLEH CECAH 110KM/J PULAK KENA SAMAN.KAH!KAH!KAH!

AGAK-AGAK LA BAI..NAK CEKAU DUIT RAKYATPUN...

Terkejut terima saman menunggang laju
30/01/2011

KANGAR – Seorang warga emas, Bakar Ismail, 85, tidak pernah memiliki motosikal berkuasa 500cc tetapi beliau menerima saman kerana menunggang motosikal berkuasa besar itu melebihi had laju di lebuh raya Kuala Lumpur-Seremban pada 30 Julai lepas.

Petani yang hanya memiliki motosikal jenama Honda berkuasa 70cc itu dan telah lama tidak ke Kuala Lumpur bimbang namanya akan disenarai hitam oleh pihak berkuasa jika tidak membayar saman itu.

Bakar yang menetap di Kampung Sungai Padang, Simpang Empat, dekat sini, berkata, beliau dikehendaki membayar saman itu secepat mungkin atau sebelum 28 Februari ini sebelum dikenakan tindakan senarai hitam.

Beliau berkata, selepas menerima saman itu, anaknya, Mohd Noor, 47 telah mengemukakan masalah itu kepada cawangan Trafik Perlis yang kemudian memintanya merayu kepada Ibu Pejabat Trafik Bukit Aman dengan bukti kukuh bagi membatalkan saman itu. – Bernama


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive