Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Mei 17, 2011

MP Kelana Jaya Pula Terima Video Seks, Polis Langsung Tak Bertindak?


Petaling Jaya: Ahli Parlimen PKR Kelana Jaya Loh Gwo Burne hari ini mendakwa menerima satu sampul surat berisi beberapa keping gambar lucah mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim dan sekeping cakera padat (CD) dipercayai klip video seks yang didakwa mirip ketua pembangkang itu.

Loh berkata, satu sampul surat berwarna coklat yang terletak dalam peti surat di pejabatnya di Mentari Kelana Jaya di sini, namun tidak beralamat dan hanya tertulis ‘CD’ itu ditemuinya kira-kira jam 3 petang semalam.

Beliau bagaimanapun tidak dapat memastikan sejak bila kewujudan sampul surat tersebut kerana berada di luar negara minggu lalu.

Sejurus membukanya, beliau mendapati beberapa helai kertas bersaiz ukuran A4 yang menunjukkan gambar video lucah menyerupai Anwar dan sekeping CD tidak berlabel.

Beliau kemudiannya mendakwa menerima satu panggilan telefon mencurigakan daripada seorang lelaki tidak dikenali kira-kira pukul 3.54 petang yang bertanyakan pendapatnya jika beliau sudah menonton CD tersebut.

Fasih berbahasa Inggeris, lelaki itu melalui perbualan telefon dengan Loh berkata beliau mungkin menemui sesuatu yang menarik tentang bosnya (Anwar) yang jelas bukan seorang pemimpin yang berkaliber.

“Saya tanya siapa yang bercakap, namun beliau berkata ‘kita mungkin boleh jadi kawan’.

“Lelaki itu juga berkata kepada saya jangan bimbang kerana saya akan diberi habuan jika menolongnya mengaibkan Anwar dan terus mematikan panggilan,” katanya kepada pemberita di pejabat PKR Kelana Jaya di sini hari ini.

Terganggu dengan panggilan tersebut, Loh membuat satu laporan polis di balai polis Sungai Way 12.30 malam tadi.

Ditanya jika sudah menonton CD tersebut, Loh menafikannya.

“Tidak perlu kerana jika keluarga Anwar sendiri sudah mengesahkannya, kenapa perlu saya tonton dan mempercayai kesahihan video tersebut,” tegasnya.

Bulan lalu, Ahli Parlimen PKR Kapar S Manikavasagam turut membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi kerana menerima cd yang sama, namun beliau mengesahkan itu bukanlah Anwar selepas empat kali menontonnya. -FMT

Ulasan GB

Manalah rakyat nak percaya kepada pihak polis. Setiap sesuatu yang berlaku menunjuk dan mengarahkan kepada maruah dan integriti polis yang tercemar.

Datuk Eskay menyatakan hanya ada satu salinan dan salinan itu diserahkan kepada polis.

Kini begitu ramai memperolehinya, sampaikan di masjid pun diedarkan.

Dan polis berdiam diri tanpa apa-apa tindakan... dan rakyat sudah mempersoalkan apakah polis juga berada di belakang konspirasi pengedaran video seks ini. Jika tidak kenapa polis lansung tidak bertindak menyekat pengedarannya.

sumber: Kelab Greenboc

atsixty-zakriali

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive