Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Januari 26, 2012

UMNO KATA PAS DIPERKUDA DAP,MCA KATA DAP DIPERKUDA PAS

Sebenarnya kedua-duanya tidak benar yang benar ialah PR diperkudakan dengan perjuangan menegakkan keadilan kepada Rakyat.

BIASA kita dengar propaganda pemimpin-pemimpin Umno bahawa jika Melayu sokong PAS, maka DAP akan berkuasa dan memerintah negara ini.

Media-media propaganda seperti Utusan dan TV3 Al-Musyrikin selalu menyebarkan dakyah kononnya PAS diperkudakan oleh DAP, PAS tunduk kepada DAP, PAS jadi alat DAP dan sebagainya.

Tujuan propaganda ini dicipta sangat mudah dibaca. Mereka memainkan sentimen perkauman dan agama agar orang-orang Melayu tidak akan mengundi Pakatan Rakyat, yang terdiri daripada PAS, KEADILAN dan DAP.

Bagi Presiden MCA, Chua Soi Lek, lain pula nadanya beliau terpaksa menarik sokongan kaum cina dengan propaganda yang begitu jelas bercanggah dengan propaganda Umno.

Chua Soi Lek yang juga merupakan pelakon video lucah terkenal itu mendakwa jika cina menyokong DAP, PAS pula akan berkuasa dan memerintah. Jelas sekali propaganda Barisan Nasional terkantoi di situ.




Ini semua muka-muka pemimpin lidah bercabang, buat propaganda yang bukan-bukan untuk menipu orang-orang kampung, ayam itek, lembu dan kambeng.

Mereka ingat rakyat Malaysia semuanya tak mampu gunakan otak untuk berfikir. Strategi politik terdesak untuk meraih sokongan ini akhirnya memakan diri.



milosuam




KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive