Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Julai 06, 2014

LAWAK AHAD: KISAH MEMINANG


3 lelaki masuk meminang anak Pak Imam.

Pak Imam - " Kau nama siapa?"

Lelaki 1 - " Nama saya Yusuf.."

Pak Imam - " Haa.. Kau baca surah Yusuf.. Aku nak dengar.."

Lelaki 1 membaca surah Yusuf dengan lancar..

Pak Imam - " Apa nama kau?"

Lelaki 2 - " Nama saya Ibrahim, Pak Imam.."

Pak Imam - " Kau baca surah Ibrahim.. Baca dengan betul.."

Lelaki 2 membaca surah Ibrahim dengan baik dan lancar..

Lelaki 3 mulai menggigil.

Pak Imam - "Kau.. Nama kau apa..?"

Lelaki 3 - " Err.. Err.. Nama saya Yasin.. Err.. tapi kat rumah, mak dan ayah saya panggil saya Qulhuwallahuahad..."



KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive