Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, November 26, 2008

Bomoh dituduh masukkan tasbih ke alat sulit wanita



Nov 25, 08 3:42pm
Seorang bomoh dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Shah Alam hari ini terhadap tuduhan melakukan seks dengan seorang pakar kecantikan dengan cara memasukkan tasbih dan jari ke dalam kemaluan wanita itu.

Kamarul Zaman Abdul Rashid, 44, seorang pekerja am Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL), mengaku tidak bersalah dan minta dibicarakan selepas pertuduhan dibacakan terhadapnya di hadapan hakim Wan Mohd Norisham Wan Yaakob yang kemudian menetapkan 10 Mac tahun depan sebagai tarikh perbicaraan.

Tertuduh yang ditangkap pada 19 Nov lepas, didakwa melakukan perbuatan itu terhadap wanita berumur 33 tahun itu di sebuah rumah di Kampung Melayu Sri Kundang, Kuang, Rawang, pada 11.30 pagi 15 Nov lepas.

Menurut Bernama, Kamarul Zaman didakwa mengikut Seksyen 377 C Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebat, jika disabitkan kesalahan.

Peguam Simon Sabapathy yang mewakili Kamarul Zaman memohon mahkamah membenarkan anak guamnya diikat jamin dengan alasan tertuduh yang sudah berkahwin perlu menyara lima orang anak berumur antara tiga dan 19 tahun serta kedua-dua ibu bapanya.

Pembantu Pendakwa Raya Salwa Asmary Abdul Rahim membantah jaminan diberikan kepada tertuduh.

Bagaimanapun, katanya, jika mahkamah cenderung untuk memberi ikat jamin satu jumlah yang tinggi perlu ditetapkan bersama syarat tambahan memandangkan kes seperti itu kerap berlaku dan boleh mencetuskan kebimbangan kepada masyarakat.

Hakim kemudian menetapkan ikat jamin sebanyak RM6,000
dengan seorang penjamin dan mengarahkan Kamarul Zaman melapor diri di balai polis terdekat pada hari pertama setiap bulan, lapor agensi berita itu lagi.

Tertuduh juga diarah menyerahkan pasport antarabangsanya kepada mahkamah dan diberi amaran agar tidak mengganggu mangsa.
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive