Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Jun 22, 2010

Cut akui mirip pelakon seks

2010/06/22


JAKARTA: Selebriti, Cut Tari tidak menunjukkan kebimbangan dikaitkan dengan skandal video seks yang didakwa membabitkannya dengan Ariel, penyanyi utama kumpulan Peterpan.

Pengacara terkenal televisyen itu dilaporkan mengaku kepada penyiasat, pelakon seks dalam video berkenaan mirip dirinya.

“Dia (Cut) memberitahukami: ‘Wanita dalam video itu mirip saya. Tetapi belum tentu dia itu saya,” kata anggota penyiasat polis Indonesia, Marwoto ketika dihubungi wartawan, semalam.


Bagaimanapun, menurutnya, sehingga kini polis belum menemui bukti pembabitan Cut dan Ariel dalam video berkenaan.


“Ini baru pemeriksaan awal. Kami memerlukan siasatan lanjut sebelum dapat mengenal pasti pelakon seks berkenaan,” katanya.


Cut sepatutnya disoal siasat untuk kali kedua semalam tetapi dia gagal muncul di balai polis. Dalam pada itu, Marwoto mengesahkan sudah menyoal enam orang yang dikatakan terbabit dalam penyebaran video berkenaan, termasuk beberapa rakan rapat Ariel dan Luna Maya, seorang lagi selebriti Indonesia yang didakwa terlibat dalam skandal video lucah itu.


Menurutnya, keenam-enam yang disoal itu belum dinamakan sebagai suspek dan polis masih mencari orang pertama yang memuat turun video itu ke Internet.


Sebelumnya, polis mebebaskan dua lelaki yang didakwa menjadi dalang penyebaran video berkenaan.


Tindakan memuat naikkan video itu ke Internet itu dipercayai dilakukan di Bandung dan Kendari. - Agensi

hmetro


KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive