Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Julai 23, 2013

INI KE SKUAD KEBANGSAAN MALAYSIA?


Jose Mourinho kritik skuad Rajagopal

Terjemahan..

Jose Maurinho: Ini ke skuad kebangsaan Malaysia? ada diantara mereka seperti baru diterima masuk kedalam akademi bola sepak. Kami tidak beraksi dengan kekuatan sebenar kerana permainan pasukan tuan rumah sungguh mengecewakan dan saya terpaksa melakukan beberapa pertukaran dengan pemain muda kerana perlawanan sepertu ini hanya sesuai untuk pemain kami yg tidak pernah dapat peluang beraksi dalam skuad utama chelsea.

Jika diberi peluang bercakap dari hati ke hati bersama barisan jurulatih malaysia, saya sarankan mereka MEMILIH PEMAIN YANG MENJADI PILIHAN UTAMA DALAM KELAB, bukan pilih pemain berdasarkan kekuatan masa lampau.

Saya tak faham dengan taktikal pasukan tuan rumah dan ketika di bilik persalinan, saya arahkan pemain saya bermain seperti biasa..

Kata Jose Mourinho ketika ditemubual oleh CHELSEA TV.

FB MALAYSIA FOOTBALL TEAM

KILANG UTK DISEWA DI SERI MANJUNG PERAK CALL ILA 017-5655767
NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive