Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Julai 26, 2015

LAWAK AHAD: KAHWIN 7


Kisah seorang anak berumur 5 tahun,

Selepas menonton kisah Maharaja di TV :

"Ibu , saya juga mahu 7 isteri, seorang akan memasak untuk saya, seorang akan membaca untuk saya , seseorang akan berjalan kaki dengan saya, seorang yang akan menyanyi untuk saya , seseorang boleh memandikan saya , seorang yang bole urut saya,seorang lagi yang boleh seterika baju saya.... "

Ibu tersenyum dan berkata :

" Malam nanti ibu tidak perlu menemani awak tidur ! "

Selepas beberapa pemikiran , anak berkata :

" Tidak boleh, saya masih mahu tidur dengan ibu ! "

Ibu gembira dengan kata2 itu dan dengan tiba2 matanya mengalir air mata kebahagiaan :

"Anak manis saya ! ",kata si ibu

"Kalau begitu siapa yang akan tidur dengan 7 isteri-isterimu ? ",tanya si ibu lagi.

" Biarkan mereka tidur dengan Daddy ! ",dengan selamba si anak menjawab.

Bapa gembira mendengar kata2 itu dan dengan tiba2 matanya mengalir air mata kebahagiaan :

"Anak manis saya ! ,kata bapanya.




1 ulasan:

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive