Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Ogos 27, 2008

Post-Mortem P44: TV3 PENCETUS KEMENANGAN BESAR



BILIK BEDAH SIASAT: Terima kasih kepada media-media khasnya TV3.Usaha anda telah memperkukuhkan sokongan kepada DSAI sehingga dibuktikan pada 26 Ogos 2008 dengan majoriti yang lebih besar berbanding 8 mac 2008 walaupun peratus orang yang mengundi berkurang.

Jika tidak kerana penyiaran berita-berita sebegini nescaya amat sukar untuk DSAI mendapat sokongan yang melebihi dari 8 Mac 2008. Ikhlas saya katakan usaha anda amat berkesan sekali.





Penyiaran isu liwat amat berkesan sehingga menaikkan peratus sokongan sebanyak 35% walaupun ianya gagal menaikkan ghairah penduduk Permatang Pauh berdasarkan fakta peratus orang pergi mengundi jatuh kepada 65.25%.



Penyiaran berita ahli PKR keluar parti pulak sekadar menokok 27% sokongan kepada DSAI walaupun mereka sepatutnya keluar PKR tanpa liputan berita kerana siapa yang nak tanggung malu sekarang? (Orang kampung seluruh pelusuk dunia dah tahu sekarang.
Lepas ni nak masuk parti apa pulak. Dah habis semua parti dah hangpa masuk. Bila time pilihanraya isytihar keluar,Crazzy frog betul la...)



Semoga pihak media akan terus melaksanakan tanggungjawab murni ini kepada rakyat di dalam pilihanraya akan datang.Segala usaha di luar tabieee anda ini akan mendapat ganjaran nanti.....Syabas kepada semua penyampai berita yang terus berkorban demi menaikkan imej kewartawanan di mata dunia. Bravo!!!!

2 ulasan:

  1. salam bro..

    sama hasrat dengan aku.."propaganda makan tuan"

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama27/8/08 1:49 PG

    Wa...lu pengunjung setia blog gua..tq tq tq...takziah kepada BN

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive