Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Januari 19, 2009

7 PENGHARGAAN KHAS



Sekalung tahniah buat PAS kerana berjaya memenangi Pilihanraya Kecil P036 Parlimen Kuala Terengganu.Syabas juga buat pengundi di Kuala Terengganu yang membuat pilihan yang tepat.Terima kasih kepada jentera pilihanraya Pakatan Rakyat yang gagah ikhlas berjuang tanpa mengira upah.

Juga penghargaan khas buat:

1)TV 3 setengah masak,semoga terus membantu kempen Pakatan Rakyat di masa depan dengan tugas yang telah diamanahkan iaitu cucuk-menyucuk sehinggalah Pakatan Rakyat berjaya menawan parlimen.

2)Ezam dengan surat cintanya.Lepas ni boleh la tolong berkempen lagi untuk kemenangan Pakatan Rakyat dengan bahan-bahan yang telah lama dikau simpan.

3)Polis yang datang ramai-ramai ke KT untuk menjaga keamanan.Kalau boleh kekalkan polis yang seramai ini di KT.Nescaya keselamatan rakyat terjamin sepanjang masa.

4)Kerajaan BN yang memberi berbagai kemudahan,pakej rangsangan,modal perniagaan,peruntukan RM1 juta untuk tabung kebajikan nelayan,RM100 juta bina rumah kos rendah di Padang Hiliran dan berbagai sumbangan lagi ketika kempen pilihanraya.Semoga semua janji-janji yang dilaungkan seluruh alam itu akan dilaksanakan SEGERA tanpa menunggu datangnya pilihanraya seterusnya. Lagi satu jangan buat lupa pulak,RM1.6 bilion hingga RM1.3 bilion duit royalti minyak tu.

5)Menteri-menteri yang turun padang,diharap lepas ni selalulah turun menjenguk rakyat sepertimana dilakukan sewaktu kempen.

6)Media-media pengampu yang hanya membuatkan pemimpin mereka syok sendiri.

7)Pengundi-pengundi hantu yang memboikot pilihanraya hari ini.

Akhir sekali tak lupa juga kepada Pak Mat kedai nasi lemak di Kuala Ibai (terima kasih kerana bagi diskaun tiap-tiap pagi selama seminggu).




Misi UMNO/BN untuk mencabut taring PAKATAN RAKYAT gagal,sebaliknya taring semakin kukuh dan tajam.Terima kasih Kuala Terengganu.
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive