Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Julai 11, 2013

ROGOL DI PERKAMPUNGAN SUKAN: 3 ATLET SUKMA DIDAKWA HARI INI



Tiga atlet Sukan Malaysia (Sukma) dijangka akan didakwa di Mahkamah Sesyen di sini pada Khamis atas dakwaan merogol seorang pengiring bagi pasukan bola baling Wilayah Persekutuan yang berumur 19 tahun.
Salah seorang daripada mereka dikenali sebagai Adib Adha Ismail, 18, yang mengaku tidak bersalah merogol pengiring itu di sebuah bilik di Kolej Kedua Universiti Putra Malaysia (UPM) Serdang pada kira-kira pukul 4.10 pagi pada 4 Julai lalu.
Dia diikat jamin sebanyak RM10,000 oleh Hakim Mahkamah Sesyen, Yasmin Abdul Razak sehingga 20 Ogos apabila kes itu akan dibawa ke mahkamah sekali lagi.
Dua atlet yang didakwa masih belum dihadapkan di hadapan hakim.
Tiga atlet yang berumur 18 dan 19 tahun itu ditahan reman berikutan dakwaan rogol itu pada 7 Julai berlaku semasa berakhirnya temasya sukan itu di perkampungan sukan Universiti Putra Malaysia (UPM).
Sekumpulan pemberita dan jurugambar sedang menunggu di luar mahkamah sejak pagi pendakwaan terhadap suspek.
Terdahulu, mangsa dikatakan telah keluar minum bersama ketiga-tiga lelaki itu sebelum kejadian pada hari berkenaan dan dakwaan rogol itu berlaku di bilik dorm di perkampungan sukan.
Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin mendakwa pegawai rasmi pasukan bola baling Wilayah Persekutuan turut menyertai sesi minum bersama para pemain sebelum kejadian rogol berlaku.
Rabu minggu lepas, seorang gadis berusia 19 tahun membuat laporan polis yang mendakwa dirinya dirogol oleh tiga pemain bola baling Wilayah Persekutuan di Perkampungan Sukan di Universiti Putera Malaysia (UPM).


kl-today

RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN
NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN

3 ulasan:

  1. Orang suruh p brsukan, bukan p beromen.. Gila seks btui depa nihh!!

    BalasPadam
  2. lembu lg pandai dr diorang....

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive