Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, November 26, 2012

TONIK LUAR BIASA NAJIB BELUM CUKUP BAGUS UNTUK SEMANGAT HARIMAU MALAYA... KAH! KAH! KAH!

Gua pun bukan lah nak salahkan Jurulatih Pasukan Bolasepak Harimau Malaya K.Rajagobal bila beliau mengatakan yang Pasukan Harimau Malaya mendapat suntikan semangat LUAR BIASA atau pun TONIK LUAR BIASA...
apabila Perdana Menteri Datuk Seri Hj Seri Najib (DSHN) yang TURUN PADANG
menyaksikan seisi latihan SKUAD NEGARA tempoh hari... ialah mungkin beliau rasa TERUJA dengan KEHADIRAN seorang PERDANA MENTERI (PM)... sehingga kata-kata beliau seperti LAWAK 1 MALAYSIA... kah kah kah !.  SH

Cuma gua nak INGATKAN beliau supaya lain kali JANGAN nak kata kehadiran seorang PM tu umpama TONIK LUAR BIASA beb... kah kah kah... mungkin lah kalau seorang PM yang BERTUAH maka TUAH tersebut sedikit sebanyak akan TERPERECIK kat seseorang atau pun sesebuah pasukan... itu kalau yang BERTUAH beb tapi kalau yang TAK BERTUAH... tak ke yang TAK BERTUAH tu sedikit sebanyak akan TERPERECIK kat badan seseorang atau pun sesebuah pasukan.... kah kah kah !

Cuba lah lu orang BAYANGKAN apa yang akan menjadi TAJUK akhbar dan media Penchacai jikalau keputusan Perlawanan antara Malaysia dan Singapura tadi TERBALIK iaitu Malaysia 3 Singapura 0... kah kah kah... bagai NAK RAK akhbar dan media Penchacai MENGAMPU TELOR NAJIB beb... kah kah kah... antara tajuk sudah tentu berbunyi BERKAT KEHADIRAN DSHN MAKA MALAYSIA BEROLEH KEMENANGAN... mungkin ada juga yang berbunyi SYABAS MALAYSIA KERANA MENDENGAR AMANAT DSHN... kah kah kah !.

Lepas itu akan disiarkan lah RAKAMAN komen-komen Penchacai yang sudah tentu mengatakan KEMENANGAN MALAYSIA disebabkan PM TURUN PADANG tempoh hari... kah kah kah... KESIAN gua TENGOK dengan DSHN... UMNO dan ISI PERUT UMNO ni beb... seolah-olah APA SAJA yang DIRANCANG untuk dijadikan MODAL menyambung NYAWA UMNO yang tinggal NYAWA-NYAWA IKAN tu SERBA TAK MENJADI beb... seakan-akan TUAH sudah MENYAMPAH BETUL DENGAN UMNO dan ISI PERUTNYA... kah kah kah !.

Untuk itu lain kali suruh lah jangan bagi UMNO dan ISI PERUTNYA MENYEBUK kat sesuatu PROGRAM yang melibatkan NEGARA... kah kah kah... sebab gua nampak banyak sangat SUWEY dia orang ni beb... lu orang tengok lah semasa Badminton Akhir Sukan Olimpik LONDON yang lepas... hampir-hampir PINGAT EMAS sudah boleh DIMILIKI oleh MALAYSIA tapi lu orang sendiri pun dah TAHU apa keputusan nya dan siapa yang punya SUWEY tersebut... kah kah kah !.
inderasipejuang


KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive