Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Disember 01, 2013

LAWAK AHAD: POTONG ZAKA




Apek : itu potong zaka ada bagut ka ?
Ali : manyak bagut..bila lu potong haa lu punya barang manyak bersih loo..
Apek : ?!! err..saya kawan ada cakap,potong zaka aaahh.. manyak ploblem..
Ali : apa probrem ?
Apek : manyak buang lui..lagi aahh..dia punya performance tatak bagut.. manyak cinang semputloh…..
Ali : cehh.. apek, lu apa celita.. saya suda lama potong.. apa problem ? bini saya manyak puas woo..
Apek : lu mini puas sama itu potong zaka ka?
Ali : ya la.. bila lu potong aahh.. lagi sedap  woo.. lu lagi lambat pancut..
Apek : ???!!! err..lu punya 1.3 atau 1.5 ??
Ali : ??!! woi apek cakap baik2 sikit ha.. saya punya 6 incila..
Apek : ??! tiu nia ma.. lu jgn maen2 haa.. mana ada potong zaka 6 inci..
Ali : nak kena apek ni..nah tengok ( bukak sluar tunjuk  *****..)
Apek : chee sin punya olang..gua tanya baik2 lu tunjuk lu punya ******..
Ali : abis.. lu tarak percaya..saya tunjuk la..
Apek : saya tatak tanya sama lu punya ******.. saya tanya lu pasal itu nasional car.. potong zaka.. molo punya olangu..
Ali : aiya.. apek.. lain kali lu sebut betul2 la..kasi susa saja.. bukan potong zaka la.. proton saga...



NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive