Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, September 29, 2015

BERUK PUN AKAN MENANGIS KALAU DEPA PANDAI BACA

21 ulasan:

  1. Lahanat ini Otak nya sama saja macam Lahanat lain

    Tau tau nak aniaya Rakyat saja

    Kepala Otak !!!!!!!

    BalasPadam
  2. Hukuman double standard. Pilih bulu. Ikut kasta.


    .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama30/9/15 9:41 PG

      Master sgp. Silahkan bapak bertobat dengan semurni2 tobat nasuha agar bapak mendapatkan keredoan Allah dari perbuat dosa kayak gini. Mohon bapak. Saya memberi nasihat sama bapak dari hati yang paling dalam. Agar bapak sama para pembaca saranan bapak di situs ini terhindar dari dosa bermain nomor buntut ini. Marilah kita mencari rezeki halal lagi barokah. Biar sedikit namun ia murni dari keringat suci kita. Laba besar dari penghasilan nomor buntut ini tidak membawa keredoan Allah. Malah diancam pidana nantinya mati dibakar api neraka. Saya mohon maaf kiranya himbauan saya ini menyakiti bapak.

      Dari bapak sahar. Asli malaysia.

      Padam
    2. Tanpa Nama30/9/15 9:56 PG

      Tuan biaqpila. Adakah hang dok kata biaqpila kalau tengok iklan lagu ni? Hang takdak suis delete ka. Atau hang nak ambik panggu jugak dengan geng2 indon ni. Semalam aku tibai ibu apatah, aku dah lupa dalam blog Omakkau. Lima minit lepas tu iklan itu pun ghaib. Omakkau ada suis delele. Hang ni aku tak tau la. Aku nak mai tengok sat lagi. Minta maaf banyak2 tuan blog kalau ayat2 aku ni bagi hang sakit hati.

      Padam
    3. Dah 6 jam lebih aku tunggu. Memang hang takdak suis delete. Sila pakat2 ambik panggu atau bahagian masing2 kalau pembaca pi tikam nombor.

      Padam
  3. itu lah melayu bangsat bro....bodoh x pernah abis...yang penting duit duit duit...x pernah nak cukop bangsat bangsaat ni

    BalasPadam
  4. itu lah melayu bangsat bro....bodoh x pernah abis...yang penting duit duit duit...x pernah nak cukop bangsat bangsaat ni

    BalasPadam
  5. rugi dua2 org tu

    ROMPAK 2.6B LAGI TK KENA APA2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama30/9/15 4:53 PG

      Undang-undang Jaring Labah-labah.... ada persamaan Perlembagaan Malaysia dengan Perlembagaan PAS, ditafsir ikut kepala otak pemimpinnya.... undang-undang musang berjanggut.

      Padam
    2. Tanpa Nama30/9/15 7:41 PG

      itu rompak 2.6b ,yang bahagi 2j tu bersama kawan2 apa pula tindkanya

      Padam
    3. 2 juta mesti kena penjara beberapa pulan

      kalau dh bernilai billion..maka tk kena apa

      sebb dah bertaraf DERMAA

      Padam
  6. Apabila kita dihukum didunia ini insyaAllah hukuman kita diakhirat akan diringankan tetapi jika kita tidak dihukum didunia ini azab di akhirat lebih dasyat lagi.

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama30/9/15 7:42 PG

    itulah yang saya dan rakan-rakan selalu sebut perundangan dan keadilan negara kita hanya menguntungkan pihak yang berkuasa /berkedudukan- bila orang miskin (dan bawahan) buat kesalahan akan dikenakan hukuman seberat-beratnya tetapi sebaliknya bila melibatkan pihak pihak (atasan ) / berkedudukan lain pula jadinya. Double Standard memang amalan sejak zaman mahathir dulu, kalau tak percaya tengoklah nanti sekiranya Najib & Rosmah (bila mereka dijatuhkan dan didakwa atas salah laku dalam menguruskan harta negara ) adakah mereka akan berlaku adil ?

    BalasPadam
  8. Bukan saja beruk menangis, semua beruk akan berkata tak adil pengadil ni. DSI tuduhan rasuah kena 6 tahun penjara, tapi yang perangai macam beruk ni terang terang rasuah jutaan ringgit kena setahun je. Dengan muka tak malu, nak buat kerja amal cabut gigi. Kan lebih baik ambik penyapu, sapu sampah seluruh negeri Selangor lagi di anggap kerja amal yang betul.

    BalasPadam
  9. tapi jangan lupa, kalau Toyo tires, berkelakuan baik, hukuman mungkin akan diringankan kepada 6 bulan penjara.

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama1/10/15 3:42 PG

    Khir Toyo ni suku-sakat toyol tu sebab dia kelakuan macam ni. Tapi yang aku tak faham kenapa hakim menghukum terlalu ringan, Mungkinkah hakim sudah dibeli. Ingat hakim tak buat keputusan dgn.adil. Kakinya sebelah di syurga dan lagi sebelah di neraka

    BalasPadam
  11. boleh listkan blog saya kedalam blog tuan

    BalasPadam
  12. boleh listkan blog saya http://mediaasocial.blogspot.my/ kedalam blog tuan

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive