Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, November 11, 2015

BANJIR LUMPUR DI HIGHWAY KARAK








BENTONG: Ketua Polis Daerah Bentong, Superintendan Mohammad Mansor Mohammad mengesahkan tiada kerosakan membabitkan harta benda dan kehilangan nyawa dalam kejadian tanah runtuh di Kilometer (KM) 52.4 Lebuhraya Kuala Lumpur-Karak (KLK) dekat Lentang-Bukit Tinggi, kira-kira 7 malam tadi. Beliau berkata, kedua-dua laluan masih belum boleh dilalui dan jentera MTD Prime Sdn Bhd sudah tiba di lokasi kejadian kira-kira jam 8 malam tadi untuk melakukan kerja pembersihan. "Segala perkembangan akan dimaklumkan," katanya di sini, sebentar tadi.


4 ulasan:

  1. Dulu kehidupan saya sekeluarga sangat susah, kerana masalah kewangan
    tapi stelah saya mengetahui bahawa AKI ((Agum sarto))
    boleh meberikan angka goib 2d.3d dan 4d 100% lut
    dan saya sudah menang di pusingan sgp dan hk benar2 tembus.ini semua berkat bantuan AKI ((Agum sarto))
    dan saya cuba menghubungi beliau dan alhamdulillah, kini aku boleh merubah kehidupan saya sekeluarga menjadi lebih baik, jadi saya cadangkan kepada anda semua
    jika ingin merubah nasib anda menjadi lebih baik, hubungi AKI ((Agum sarto)) di nombor telefon nya: 085,261,888,124
    Pasti tidak mengecewakan trima kasih¤.
    kunjungi ini >>=> http://angka-perawan.blogspot.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  2. jangan keluar dari rumah ketika cuaca extreem

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive