Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Ogos 09, 2016

VIDEO SEKS AHLI POLITIK DI TERENGGANU MUNCUL KEMBALI

KUALA TERENGGANU: Gambar dan video seks yang didakwa melibatkan seorang ahli politik kanan kini muncul semula.

Isu ini dikatakan sudah lama berlaku iaitu sekitar tahun 2009 dan telah dikitar semula serta tersebar di media sosial untuk memfitnah ahli politik berkenaan.

Ahli politik itu dikatakan memberi projek balak kepada beberapa wanita dan menerima layanan seksual sebagai balasan.

Sumber daripada ahli politik yang rapat dengan pihak yang dituduh serta 'mangsa' itu berkata, keseluruhan isu berkenaan adalah bertujuan untuk memfitnah.

"Saya kenal kedua-dua mereka dengan baik dan apa yang saya boleh katakan ini adalah cerita lama yang digunakan untuk mengugut ahli politik tersebut bagi mendapatkan tender serta wang.

"Wanita ini mempunyai masalah dan sentiasa cuba untuk menjadi mangsa kepada orang kaya termasuk ahli politik untuk memeras ugut wang," kata satu sumber kepada The Star.

Adalah dipercayai bahawa video seks dan gambar-gambar mengenainya mula disebarkan oleh blog Malaysia Respons.

Artikel itu juga menyebut bahawa ahli politik berkenaan terlibat dalam pelbagai skandal.

Cubaan menghubungi ahli politik yang didakwa melalui telefon dan aplikasi Whatsapp tidak dijawab.

MSTAR

4 ulasan:


  1. Saya ingin menyampaikan kepada seluruh Tki yang bekerja di negeri orang saya ibu darlima seorang TKI DI ARAP SAUDI pengen pulang ke indo tapi gak ada ongkos sempat saya putus asah apalagi dengan keadaan hamil gaji suami itupun buat makan sedangkan hutang banyak kebetulan suami saya buka-buka facebook mendapatkan nomor aki katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan TOGEL dengan keadaan susah jadi saya coba hubungi aki dan minta angka bocoran THAILAND angka yang di berikan 4D ternyata betul-betul tembus 100% bagi saudarah-saudara di indo mau di luar negri apabila punya masalah hutang sudah lama belum lunas jangan putus asah beliau bisa membantu meringankan masalah anda hubungi aki wijoyo di nomor +62082346668257--/-0823-4666-8257-silahkan buktikan sendiri aki tidak melayani SMS demi allah saya sudah membuktikan. untuk info lebih jelas Klik: klik disini

    BalasPadam
  2. para ahli politik saling serang dengan tanpa pandang bulu

    BalasPadam
  3. ingat jangan memfitnah sekejam itu

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive