Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, November 12, 2011

Alamak Toyol Dapat RM2.2 Juta Dalam Masa 5 Hari



Tak mustahil dapat RM3 juta pada hujung minggu ini. Tapi keluarga toyol
semua sekali dapat RM9.8 juta kondo.

Filem “Alamak Toyol” terbitan David Teo nampaknya kalah dengan isu syarikat milik keluarga Menteri Pembangunan Wanita, si isteri toyol, Datuk Shahrizat Abdul Jalil yang telah menggunakan dana melalui National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFC) untuk membeli satu unit kondominium mewah dengan bayaran berjumlah RM9.8 juta.

Rakyat mintak SPRM siasat!!! Najib Razak berhubung kenyataan menteri kewangan itu mengenai jumlah dana yang telah dipindahkan daripada jumlah RM250 juta.

Rakyat mintak SPRM siasat!!! Muhyiddin selaku menteri pertanian yang meluluskan projek dan pinjaman untuk projek feedlot berkenaan sebelum ini.

Rakyat mintak SPRM siasat!!! Datuk Seri Noh Omar berhubung penjelasan menteri berkenaan sebelum ini.

Rakyat mintak SPRM siasat!!! Shahrizat selaku menteri pembanguan wanita, keluarga dan masyarakat.

Rakyat mintak SPRM siasat!!! ketua pemuda Umno, Khairy Jamaluddin kerana didakwa cuba memutarbelitkan fakta dan "terang-terang tampil untuk melindungi (perbuatan) pecah amanah."

Jawapan SPRM nanti ialah “Itu semua adalah corruption commission dan kami dapati tiada bukti yang boleh mendakwa mereka. Selepas siasatan rapi, kami mendapati kondo tersebut sebenarnya digunakan untuk tempat mem’feedlot’ lembu”. Tutup kes.

reformisanakmuda

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive