Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Ogos 21, 2011

LAGI BLOG BERTUKAR MENJADI LUCAH



Baru-baru ini telah didedahkan beberapa buah blog politik yang dipautkan di Biaqpila terpaksa dikeluarkan pautan mereka dari bloglist ini kerana didapati mempunyai unsur lucah keterlaluan.Kini beberapa buah blog lagi telah bertukar menjadi blog lucah antaranya ialah:

http://pusatkhidmatadunpasirpanjang.blogspot.com

http://addy89bagandatoh.blogspot.com

http://beritavsnews.blogspot.com

http://sinarhairan.blogspot.com/

Antara blog yang telah dikeluarkan dari senarai bloglist sebelum ini adalah:

http://webmarhaen.blogspot.com (Angkatan Muda M@RHAEN)

http://perakian-online.blogspot.com

http://ceritapolitik.blogspot.com

Daripada pemerhatian, blog-blog ini mempunyai rekabentuk template yang serupa dan disyaki dilakukan oleh dalang yang sama.Ianya mungkin dikendalikan golongan gay kerana pengendalinya menggunakan nama Gaysex serta Gay video. Selain daripada itu terdapat pautan yang menghubungkan blog tersebut ke laman gay.

Kepada blogger yang telah membuat pautan ke blog-blog ini di bloglist masing-masing diharap dapat membuang pautan tersebut dengan segera.




KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

7 ulasan:

  1. aku rasakn nie mesti keje blogger upahan umno...ingt lg x dlu aku pnh tbaca dlm 1 blog yg kata najib upah blogger dari negara luar..tp aku konfius jgk sbb ape dia upah blogger dari luar sdgkn blogger tue bknnye pndai b`bahasa melayu..ape yg dia nk hentam blogger2 yg bkn gomen.sdgkn dia nk taip melayu pn x bleh...skrg nie tgk makin byk lak blog2 pembangkang yg slalu post bende2 lucah dlm b.inggeris...mgkin sbb nie jer yg dia blh bt..so dia hack blog pembangkang ngan benda2 lucah...cube tuan blog selidik..tq

    BalasPadam
  2. saya tak nak menuduh tapi saya rasa ini kerja blogger pas jugak sebab hanya org2 berkenaa yang tahu password sesebuah blog.

    beberapa blogger pas yang baru masuk alam siber tetapi tiba-tiba blog mereka meletup sedangkan mereka sebenarnya adalah org lama yang membuka blog-blog webmarhaen dsbnya.

    anda tentu tahu siapa yg saya maksudkan dan mereka dikenali sebagai kumpulan "gay" - namanya pon dah melambangkan identiti kumpulan tersebut - iaitu "milosuam" dan "ameno world".

    mereka ini adalah pejuang Islam palsu kerana di dalam beberapa posting di dalam blog mereka terdapat kisah-kisah mengenai video bogel dsbnya .. jadi sepastinya mereka adalah penyimpan terhadap video2 tersebut di dalam komputer mereka.

    Sifat "gay" ini licik. Mereka boleh menyamar.

    Dan blog-blog yang lepas-lepas ditukarkan isi kandungannya ke pautan gay untuk tujuan keseronokan sesama mereka.

    BalasPadam
  3. Baguih bro kerana cepat bertindak. Dia org ada gak mintak linkkan blog depa. Bila diperiksa sah blog pencacai umporno.

    Waspadalah!! Seorang Wanita Dapat Menarik Empat Lelaki Masuk Neraka

    BalasPadam
  4. nk tnya jgk yg tuduh blog milo suam tue ade ker bukti dia nie gay?klu ckp jer x best gak...klu dia gay xkan la dia beria2 sgt hentam si sayfool mamat lembut auwww tue...

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama22/8/11 1:41 PG

    Gua kenal la milosuam beb... jauh satay dari api la nak tuduh mamat tu gay kah!kah!kah!

    BalasPadam
  6. elok laa tu. kasi cantas mana2 yg patut! puak barua umno ni elok cantas ja.. cakap manyak talak guna maa.. lu langsi lu mati hehehe

    BalasPadam
  7. blog politik je yg kene skrg ni kan?

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive