Dey Macha

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Ogos 18, 2011

PENGAKUAN BBC bakal talkinkan umno apco.. kah kah kah

KAH KAH KAH
INGAT ANAK ANAK MUDA SEMUA!
PESAN GUA UTK LU ORG!


SETIAP UNDIAN LU ORG AKAN MEMBAWA PADAH!
KATAKAN AKAN KEBAKULSAMPAH MUZIUM NEGARA PADA UMNO APCO!
KAH KAH KAH




PROPAGANDA BBC memakan diri UMNO APCO wal haramjadah! kah kah kah



Gomen Umno Apco nafikan mereka merompak berjuta2 wang rakyat utk siaran propaganda di BBC. British Broadcasting Corporation, BBC akui dah siarkan siaran propaganda  1Malaysia. itu belum kira bayar dekat APCO lagi beb.. kah kah kah


syarikat FBC yg terlibat dalam pembikinan pilem dokumentari propaganda tu...
dikatakan sudey dibayar berjuta pound oleh UMNO APCO 1Malaysia sejak 2009 lagi. kah kah kah kah
MENTERI BANGANG dan KATAK BENGONG!
AKAN MENAFIKAN SEKERAS KERASNYA PERKARA INI..
kah kah kah


BUKTINYA SILA LIHAT PIC BAWAH NI BEB..
klik utk besarkan image..


sebagai tanda akan berakhirnya sebuah pemerintahan yg KORUP dan BASTARD!
kah kah kah kah
apa lagi yg nak di kata?
semuanya adalah hasil lu org jugak yg bagi mandat pada si petualang agama bangsa dan negara ni..
lu org jugak yg takut utk berubah...
supaya malaysia lebey BERKEBAJIKAN..


akhir kata..


MENTERI INDON PERTAMA DALAM KABINET MAT MONGOL.
kah kah kah kah


jika tidak menipu dan pembohong..
bukan umno apco lah namanya beb..
kah kah kah kah


1 ulasan:

  1. Najib dah malukan malaysia..aku tak malu jadi rakyat malaysia tapi malu ada pm macam najib..aku tak nampak cahaya Islam dalam family najib..

    Entri Terhangat!! :
    Gempak - Ikan Terbang !!
    Kelakar Habis - Kenapa Mak Benci Adik??

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive