Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Julai 16, 2012

MEDIA TROOPERS KA MEDIA TEROMPAH? KAH! KAH! KAH!


DEY MACHA!!!
DAH ADA MEDIA ARUS PERDANA
NAK GUNA MEDIA SOSIAL PULAK
TAK CUKUP KA BUAT FITNAH DI MEDIA ARUS PERDANA?
KAH! KAH! KAH!

KALAU DAH UMNO PUNYA MEDIA
MANA ADA ORANG NAK AMBIK TAU
RAKYAT DAH TAK BOLEH DIBODOHKAN DENGAN TV KERAJAAN
RAKYAT DAH TAK BOLEH DIBANGANGKAN DENGAN TV UMNO
GUNALAH APA MEDIA PUN
RAKYAT DAH TOLAK UMNO
BUAT SELAMA-LAMANYA


Zahid: BN perlu 'media troopers' tangkis pembangkang

Jentera penerangan Umno dan BN peringkat bahagian perlu diperhebatkan lagi termasuk usaha mewujudkan 'media troopers' menangkis tohmahan yang sering dilemparkan pembangkang melalui media sosial.

Naib Presiden Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata pembangkang menggunakan media sosial menyerang dan memfitnah Umno dan BN dengan isu-isu negatif yang boleh meracuni pemikiran rakyat.

"Oleh yang demikian, Umno dan BN perlu mendekati kumpulan pelayar media sosial agar hal yang sebenar dapat diperjelaskan," katanya kepada pemberita selepas merasmikan mesyuarat Pergerakan Wanita Umno bahagian Bagan Datoh di bagan Datoh pada Ahad.

Ahmad Zahid yang juga Menteri Pertahanan berkata penjelasan perlu dilakukan kerana kira-kira 17 juta daripada 28 juta penduduk negara ini lebih cenderung mendapat maklumat menerusi media sosial daripada media arus perdana.

Beliau berkata 'media troopers' adalah saluran yang cukup penting bagi membetulkan dakwaan yang digambarkan oleh pelayar media pembangkang.

Ahmad Zahid berkata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak turut mengambil inisiatif menjawab segala permasalahan yang timbul melalui media sosial yang dikendalikannya secara peribadi.

"Oleh kerana permasalahan yang ditimbulkan bukan hanya berkaitan dengan soal parti dan kerajaan tetapi melibatkan perkara-perkara yang lain," katanya.

- Bernama

MK



KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

1 ulasan:

  1. Dlu boleh la org layan. Pg2 lagi akhbar dorg dah abis, ptg jgn harap la klu nk jumpa. skrg, aku nengok smpi ke mlm pun berlambak lg. bg free pun org x amik. sekali tu ada lah pekerja Utusan/Kosmo ni antar surat khabar lepas tgh mlm kat area downtown. sekali ada la seorg kat situ ckp, "tak mau, surah lhabar penipu!" yg dengar rata2 gelak...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive