Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, September 09, 2014

KES KECEMASAN MENINGKAT AKIBAT KENAIKAN HARGA ROKOK



Laporan dari Hospital
----------------------
Akibat Kenaikan Harga Rokok Beribu-ribu kaum wanita telah mendapatkan rawatan pesakit luar manakala terdapat juga yang dirujuk kepada rawatan kecemasan akibat puting payu dara yang lebam dan kempis.

Mengikut kajian pihak NGO , sindrom ini adalah diakibatkan oleh kesan kenaikan cukai tembakau dan menyebabkan perokok telah berhenti merokok terus. Oleh itu mereka yang ketagihan puting rokok telah menukar tabiat selera kepada puting isteri mereka.

"Mula-mula makcik suka pakcik buat macam tu. Dah lama dah pak cik tak buat macam tu" kata Makcik Siah.

"Tapi ni dah kira melampau. Lepas makan je nak isap. Sampai anak kecik makcik pun komplen tak nak isap susu badan lagi sebab bau jering".

"Sakit puting akak ni dik , ada ke lepas makan sambal belacan dia nak isap..?? paneh je puting akak ni.." keluh Makcik Siah lagi.

"abisssss nak buat camana , harga rokok naik. Abang terpaksa leeee buat macam tu.. lepas gian" kata Pak Abu.

sumber:isa

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive