Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, September 01, 2014

UNIT AMAL PAS PULAK DAH

Uni
Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi berkata asti polis akan mengambil tindakan terhadap pasukan Unit Amal PAS sepertimana yang dilakukan kepada Pasukan Peronda Sukarela Pulau Pinang. – Gambar The Malaysian Insider oleh Nazir Sufari, 1 September, 2014.Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi mengatakan beliau pasti polis akan mengambil tindakan terhadap pasukan Unit Amal PAS seperti yang dilakukan kepada Pasukan Peronda Sukarela (PPS) Pulau Pinang.

Menteri dalam negeri itu berkata polis hanya menunggu masa sebelum bertindak terhadap pasukan sukarela parti Islam itu.

"Tindakan yang sama (terhadap Unit Amal) juga akan diambil pihak polis. Saya sangat yakin mereka akan diambil tindakan," kata Zahid di Kuala Lumpur hari ini.



Pasukan Unit Amal PAS sering membantu menjaga keselamatan dan lalu lintas dalam program dianjurkan parti Islam itu dan Pakatan Rakyat (PR). – 1 September, 2014.
-themalaysianinsider



4 ulasan:

  1. Tanpa Nama1/9/14 9:51 PTG

    Dulu masa banjir di Kota Tinggi ya kisah Unit Amal berdaftar atau tidak

    BalasPadam
    Balasan
    1. tanpa nama2/9/14 6:40 PG

      dulu lain, sekarang lain.. Inilah politik.. Alahai

      Padam
  2. AH LAH CARI LE CERTA LAIN .ALTANTUYA KE,KAPAL SELAM KE,PKFZ KE CINCIN KE,MH370 KEKG CUBADAK PUN BAGIS TOLONG ORANG MELAYU.LAHAD DATU KE ATAU PUN YG TERBARU NOH UDANG DAH JADI KARKUN NAK TAKE OVER MAMAT YANG BUAT SHOW YAHANANA TU

    BalasPadam
  3. Tak pe, 3 september ni Pas+TSKI+Noh udang n geng tubuh kerajaan negeri, insyaallah unit amal tidak di apa apa kan. Terima kasih kpd ulamak ulamak!

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive