Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Ogos 31, 2014

LAWAK AHAD: AIR LIUR


Seorang cikgu wanita yang tengah asyik mengajar mata pelajaran matematik di kelas 2 berlian terhenti setelah melihat telatah seorang anak muridnya..
Dia melihat budak tu meludah atas tangan dan gosok2 kat kepala dia..
Disebabkan perasaan yg penuh curiga dan pelik, cikgu itu terus pergi ke muridnya itu dan bertanya..

Cikgu : Ahmad, kamu ni dari tadi cikgu tengok asyik meludah atas tangan dan terus kamu sapukan ke kepala !!
Kenapa..?

Murid : Ermm.. Matematik nih susah sgt la cikgu..
Cikgu : Dah tu, kenapa kamu buat macam tu pulak..?

Murid : senang sikit nak masuk cikgu..
Cikgu : Apa maksud kamu..?
Cikgu tak paham..

Murid : Camni cikgu..
Semalam saya terbangun dari tidur sebab nak pergi kencing..
Saya lalu kat bilik parents saya..
Saya terdengar suara mak saya time lalu tu..

Cikgu: Mak awak cakap ape..?
Murid : Mak cakap...
"ABG, KALO SUSAH NAK MASUK, SAPU LA SIKITT AIR LIUR KAT KEPALA TU..
BARU LAH SENANG MASUK.."
Haaa... Tu sebab la saya sapu air liur kat kepala saya cikgu.....

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive