Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, September 21, 2014

LAWAK AHAD: MAIN DI GENTING


Kes tak pernah gi genting highland ni.....

Seorang ayah niat bercuti dengan anak dan isterinya di Genting.. beliau pun telefon hotel di Genting Highland..
Ayah: Saya nak sewa bilik satu mlm..berapa ringgit??
Hotel: Satu malam RM300 tetapi kalau nak main.. kena bayar lain..
Ayah: Knp saya kna bayar kalau nak main?? Sy pergi dgn isteri saya..
Hotel: Memang kat sini mcm tu encik.. kalau bilik saje RM300.. kalau nak main..kena bayar lain.. walaupun dengan isteri encik..
Ayah: Mcm mana awak tahu saya main ke tak..
Hotel: Selepas encik bayar.. sebelum masuk..kita pakaikan gelang dulu..
Ayah: Awak ingat saya tak mampu ke sampai nak pakaikan GELANG???
Hotel: Bukan mcm tu encik.. bila dah pakai gelang.. encik dah bebas main berapa kali pun dalam sehari..
Ayah: Saya nak main brapa kali pun..ikut suka hati saya la..
Hotel: Maafkan saya encik.. tapi kita ada pakej family.. ibubapa... anak bleh main sekali..hanya sekali bayar sahaja...
Ayah: WOIIIIII ANAK AKU BARU 5 TAHUN LA....
Hotel: Owh.. 5 tahun bleh main free.. x payah pakai gelang...
Ayah: Kurang ajar... (terus letak telepon)



KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive