Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Oktober 06, 2013

LAWAK AHAD: SUAMI ISTERI DAN BOLA GOLF



Sepasang Suami isteri baru melangsungkan perkahwinan. Si Suami bertanya isterinya samada dia boleh mempunyai sebuah laci khas untuk dirinya sahaja. Si isterinya pun tanpa memikirkan yang bukan-bukan terus sahaja bersetuju.

Setelah 30 tahun berkahwin, si isteri tadi pun teringat kepada laci persendirian suaminya dan bila diintainya didapati didalamnya terdapat 3 biji bola golf dan duit sebanyak RM 2000.00.

Si isteri tadi terus mendapatkan suaminya untuk penjelasan. Setelah dipaksa dengan bersungguh-sungguh si suami pun terpaksa menjelaskannya. Dia menjelaskan, “setiap kali abang buat curang di luar, abang akan simpan sebiji bola golf di dalam laci”. Si isteri berfikir, “30 tahun kahwin baru ada 3 biji bola?.. Hmm taklah jahat sangat”. Habis tu apa kena mengena dengan duit RM 2000.00 tu? “Setiap kali bola golf tu cukup sedozen, abang akan jual!”.



KILANG UTK DISEWA DI SERI MANJUNG PERAK CALL ILA 017-5655767
NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN

3 ulasan:

  1. jdt walaupun kalah penyokong johor tetap sokong johor,dimana saya bukan tak boleh terima kekalahan tapi sikap penonton kelantan yg boo mat yo tidak ada semangat kesukanan kenapa nak boo mat yo dan kpd yg anti johor tolonglah kalau anda fanatik sangat tapi jgn sampai kutuk pasukan johor sehingga kutuk tmj selamanya sokong johor

    BalasPadam
  2. Beb bukan macam tu laaa. Yg kita orang booo tu sebab salah seorang pasukan johor tunjuk isyarat fuck kpd kami sebab tu kami sangat marah dan boookan kamu. Kami tarak pun buat isyarat lucah macam tu bro...sendiri mau ingatlah..dah kalah buat cara kalah. Kami tak pun anti tmj dan kami tak pun anti johor cuma kita kan suka2 kan tarak apa2 pun nak anti orang johor cuma janganlah orang johor bersikap sombong angkuh dan takabur. Adat permainan ada kalah ada menang. Kena ngakulah. Ini tak ...belum apa2 dah tunjuk isyarat lucah..apa tu...banyak kali pulak tu....mujur ada exco kerajaan negeri yg menyabarkan kami klu tak tak tahu nak jadi apa. Janganlah tunjukkan kejahatan kita kpd orang...dah tentu semua orang takkan suka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya nak minta maaf kpd penyokong kelantan dan juga kepada yg terasa saya tahu saya salah komen menyakitkan hati bukan bermakna saya anti kelantan

      Padam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive