Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, November 29, 2008

BOGEL KAT RUMAH TAK PAYAH PERMIT


“Kalau niat mereka semata-mata untuk itu (berbogel di khalayak umum), maka polis tidak akan mempertimbangkan sebarang permohonan daripada mereka... kalau nak bogel, bogellah di bilik rumah sendiri...yang itu boleh,” kata Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar kepada pemberita selepas menerima alat ujian saringan awal air kencing bagi mengesan penyalahgunaan dadah jenis ketamin daripada Persatuan Jaksa Pendamai (JP)Selangor di Ibu Pejabat Polis Kontijen (IPPK) Selangor,semalam.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai kenyataan Presiden Reformis, Ramlan Abu Bakar baru-baru ini yang mahu meneruskan demonstrasi berbogel itu sebagai tanda bantahan kepada kerajaan negeri yang menaikkan kadar sewa penduduk Program Perumahan Rakyat (PPR) daripada RM124 kepada RM250 sebulan.

Macam-macam ada...kalau nak buat jugak biar yang nak berdemo tu pompuan belaka,lepas tu masuk buletin 3 suku kita pakat-pakat tengok, kalau lelaki nak buat apa...kagh kagh kaghh...changlooon betul la idea depa ni...

Patut-patut la nak berdemo pun.Cantik sangat ke badan dengan barang nak tunjuk kat orang.Kalau jadi demo ni, berapa lama nak berbogel tu? Dari pagi sampai petang ke beb? Masuk angin la...gila..gila...lucah betul la idea hang pa ni..Tengok gambar kat atas tu pun kira sensor masih ada cawat, kalau bogel habis mau lalat pakat hurung penuh keliling..masam...pttuihhhh!!!!!!Tapi lalat hijau pun pikiaq 18 kali juga nak pi hurung, takut terhidu asid kurap berkulat....

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive