Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Jun 01, 2014

LAWAK AHAD: PLANET MARIKH




MOSTI sedang mencari angkasawan untuk dihantar ke Planet Marikh. Walaubagaimanapun, mereka hanya boleh pergi sahaja, dan tidak akan pulang ke bumi.

Calon pertama, seorang engineer ditanya berapa banyak wang yang dia mahu."Sejuta" jawapnya. "Saya nak sumbangkan utk anak-anak yatim."

Calon seterusnya adalah seorang doktor. Dia juga ditanya soalan yang serupa. Dia menjawap, dua juta ringgit. "Sejuta saya nak bagi kat family saya. Yg sejuta lagi saya nak derma untuk buat research dan eksperimen."

Calon terakhir adalah seorang peguam. Bila ditanya berapa banyak yang dia mahukan, dia berbisik ke telinga panel temuduga, "3 juta ringgit."

"Kenapa lagi banyak dari yang dua orang calon tadi?" penemuduga bertanya.

Peguam itu menjawab, "Kamu bagi saya 3 juta. Saya bagi kamu sejuta, Sejuta saya amik. Kemudian yg sejuta lagi tu, kita guna untuk hantar engineer tu ke planet Marikh".


Bisnes jual topup termurah

3 ulasan:

  1. Ha ha ha pandai peguam itu buat permintaan

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama4/6/14 3:48 PG

    ini la cerita yg dok ada dlm umno..mcm peguam tu la..sebiji...
    bisnes ma...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive