Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Mac 04, 2015

PEROGOL SALAHKAN MANGSA ROGOL


NEW DELHI - INDIA. Salah seorang banduan yang disabitkan kesalahan merogol dan bunuh pada 2012 menuduh mangsa rogolnya sebagai punca kejadian tersebut berlaku.

Melalui satu temuramah dengan BBC, Mukesh Singh memberitahu bahawa wanita yang keluar pada waktu malam patut dipersalahkan jika mereka menarik perhatian perogol.

"Perempuan patut dipertanggungjawabkan dalam kes rogol," kata Mukesh yang disabitkan kesalahan merogol dan membunuh mangsanya, Jyoti Singh.

"Apabila dirogol, mangsa tak sepatutnya melawan. Mangsa patut diam dan biarkan (dirogol). Kemudian perogol akan bebaskan mereka.

"Perempuan yang baik tidak akan berada di luar rumah selepas jam 9 malam. Kerja rumah adalah kerja perempuan, bukan pergi disko dan bar sambil memakai baju tidak sopan," kata Mukesh tanpa sebarang riak penyesalan.

Muskesh juga memberitahu bahawa hukuman mati akan memburukkan lagi keadaan.

"Sebelum ada hukuman mati, perogol akan tinggalkan mangsa selepas merogol. Sekarang (ada hukuman mati) perogol akan merogol dan membunuh mangsa rogol mereka," akhiri Mukesh.

SH



4 ulasan:

  1. Tanpa Nama4/3/15 4:06 PTG

    "Perempuan yang baik tidak akan berada di luar rumah selepas jam 9 malam. Kerja rumah adalah kerja perempuan, bukan pergi disko dan bar sambil memakai baju tidak sopan,"

    dan aku sambung lelaki yang baik takkan merogol biarpun perempuan itu jalan telanjang bulat depan dia....something really with this guy...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama6/3/15 4:25 PTG

      Mungkin memang dah plan nak rogol dan bunuh, lepas tu rogol bunuh..rogol lagi dan bunuh..bersiri.. hukumlah seadilnya. Supaya tidak berulang kes macam ni....

      Padam
  2. haha rogol itu satu jenayah.. jenayah itu rogol..

    BalasPadam
  3. padan muka dia kena rogol

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive