Dey Macha

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Januari 17, 2009

ANUGERAH DOK ROK CETONG 2009



KUALA TERENGGANU (17 Januari 2008): Hari yang ditunggu-tunggu telah pun tiba dengan tenangnya.Tenang setenang-tenangnya,tidak seganas ombak laut Pantai Chendering ketika musim tengkujuh. Hari ini merupakan hari penentuan parti manakah yang bakal menggondol anugerah DOK ROK CETONG 2009. Anugerah yang pertama kali diperkenalkan pada tahun ini oleh sebuah syarikat multinasional yang berpengkalan di Gunung Stong.

Menurut CEO syarikat tersebut Encik Kera Jantan (Gambar Atas), pengenalan anugerah ini berdasarkan merit siapa yang paling dok rok cetong (paling lemah)tapi bukan lah lemah tenaga batin atau lemah jantung,sebaliknya parti yang kurang bertenaga untuk terus hidup subur di muka bumi ini.

Jelasnya lagi anugerah ini akan diteruskan pada tahun-tahun mendatang sekiranya syarikatnya dapat terus bertapak di Malaysia.Beliau turut menyeru para pemilih bijak memilih sebab dah nama pun pemilih mestilah pandai memilih. Mereka perlu bijak memilih siapa yang paling layak memiliki anugerah berprestij DOK ROK CETONG ini.
Beliau juga menyeru supaya hantu-hantu tidak berkeliaran dan membuat kacau semasa proses pemilihan ini.

"Kita tidak teragak-agak untuk membatalkan anugerah ini sekiranya hantu juga turut menyertai proses pemilihan.",tegas Encik Kera Jantan secara selamba tapi serius gila sambil menyedut sebatang rokok jenama terkemuka.
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive