Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Januari 21, 2009

MANA SATU BETUL? SIGNBOARD TU KE NAJIB?


MULAI HARI INI BN KENA LA KENA PACAK SIGNBOARD "TEMAN TAPI MESRA" NI DI SELURUH KAMPUNG DAN BANDAR TERMASUK IKLAN DI TV 3 SETENGAH MASAK SUPAYA SEMUA RAKYAT TAHU PEMIMPIN BN MESRA RAKYAT.KALAU TAK,RAKYAT TAK TAHU...

NAK TANYA SIKIT, APA PASAL DALAM SIGNBOARD TU TULIS "PEMIMPIN MESRA RAKYAT"? NAJIB CAKAP TAK MESRA RAKYAT SEBAB TU KALAH.PATUTNYA TULIS BETUL-BETUL LA "PEMIMPIN KURANG MESRA RAKYAT"...MANA SATU BETUL? SIGNBOARD TU KE NAJIB?

Berita Penuh
Najib: BN kalah di KT kerana kurang mesra rakyat...
Jan 20, 09 6:02pm
http://www.malaysiakini.com/news/96851

Imej negatif Umno dan sikap sesetengah pemimpinnya yang kurang mesra di mata rakyat, merupakan antara punca kekalahan Barisan Nasional dalam pilihanraya kecil Parlimen Kuala Terengganu minggu lalu, kata Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini.

Najib yang juga Timbalan Presiden Umno berkata Umno perlu mengubah budaya dan imejnya agar disenangi oleh rakyat, lapor Bernama.

"Pemimpin Umno di semua peringkat Umno mesti menunjukkan imej positif dan mesra rakyat," katanya.

Beliau memberitahu demikian selepas menyaksikan majlis penyerahan dokumen perjanjian bagi penstrukturan semula perkhidmatan bekalan air Negeri Sembilan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya di Putrajaya.

Semalam Naib Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata Umno memerlukan faktor "wow" untuk memikat semula hati rakyat berikutan kekalahan calonnya dalam pilihanraya kecil itu.

Najib berkata rakyat menilai Umno berdasarkan hubungan mereka dengan pemimpin Umno di semua peringkat.
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive