Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Januari 29, 2010

Jangan tunggu lama-lama...

YB ZUL , JANGAN TUNGGU KEPUTUSAN PARTI

Oleh: WFAUZDIN NS

PKR tidak mampu lagi memelihara orang seperti YB Zul ini. Meskipun PKR masih cuba berlaku adil kepada YB Zul ini, tetapi sikap ego, bongkak dan sombong YB Zul yang mengugut akan keluar dari parti dan dihebahkan kepada media merupakan satu tindakan yang membuat ramai yang meluat dengannya. PKR kini tiada alasan untuk tidak memecat YB Zul. Satu-satunya cara untuk memberi keadilan hakiki kepada YB Zul adalah `melepaskannya' untuk mencari parti yang lebih Islamik dari PKR dan PAS. Mungkin Umno lebih Islamik pada pandangan YB Zul.

Seandainya (digalakkan) YB Zul keluar dari PKR, adakah PAS sudi terima orang yang `berotak' seperti YB Zul ini? Jika PAS terima juga, bijaklah begitu. Seandainya pula YB Zul ini melutut kepada Umno, itu tidak menghairankan dan YB Zul boleh berjuang agar Umno akan tegakkan Islam di negara kita ini terutamanya di bawah Najib. Jika bukan PAS, bukan Umno maka mustahil YB Zul bersama MIC, MCA mahu pun DAP. Maka, tempat yang boleh YB Zul fikirkan adalah bersama raja katak Berahim Ali.

Sekali lagi kita merayu, tersangatlah merayu agar YB Zul segera letakkan jawatannya sebagai MP Kulim Bandar Baru dan keluar dari PKR seberapa segera. Tidak perlulah ditunggu apa keputusan Lembaga Disiplin PKR kalau hati dah terpaut ke tempat lain. Segeralah keluar dari PKR jika YB Zul benar-benar anak jantan bukan sekadar mengugut macam budak-budak. Kita tengok pun puak-puak Umno sudah menganga mulut tidak sabar menantimu, wahai YB Zul./Kembali ke laman asal di sini.


SAIFUL APEK & MALEK NOOR TELAH TURUT SERTA...ANDA PULA ????
Beri sekali dapat banyak kali...
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive