Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Januari 12, 2014

LAWAK AHAD: KEMBAR DALAM PERUT



Cerite mengisahkan 3 orang kembar yg ade dalam perut ibunya....

KEMBAR 1 : aku ingatlah, bile dah beso nanti aku nak jadi pengarah bank.

KEMBAR 2 : kenape kau nak jadi pengarah bank?

KEMBAR 1 : sebab aku nak luluskan loan untuk kite semua, buat rumah besor2. kau tengok kite skang duduk berhimpit. sempit sempit....tak selesa.

KEMBAR 3 : oooo...cun tu!

KEMBAR 2 : aku pulak nak jadi pengarah TNB. bile aku dah besor nanti aku nak rumah kite terang benderang! biar ibu dan korang senang! tak macam sekarang...gelap je.

KEMBAR 3 : oooo....gempaklah!

KEMBAR 1 : kau pulak dik? dah besor nanti kau nak jadi ape pulak? kiteorang semua dah cakap ape kiteorang nak jadi nanti...turn kau pulak cerite.

KEMBAR 3 : aku dah puas pikir....aku pikir aku nak jadi detektif la.

KEMBAR 2 : kau ni ape lah...low class betul! org sibok nak jadi pengarah kau nak jadi detektif je?

KEMBAR 1 : entahnye! takde wawasan betul. kenape kau nak jadi detektif?

KEMBAR 3 : sebabnye aku nak siasat....sapelah budak botak yg selalu main2 hulur kepale tiap2 malam! kejap kuar kejap masuk! dah tu, last sekali mesti die ludah kite semua! kuang hajor betol! tak puas hati betol aku ni!
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive