Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Ogos 27, 2013

GAY MELAYU MUAT NAIK GAMBAR BERCUMBU DI FACEBOOK

Kegilaan Apakah Ini? |  [GAMBAR] Gay Melayu Muat Naik Gambar Bercumbu Di Facebook |
Kebangangan remaja Malayu zaman sekarang ni makin menjadi-jadi, ada yang secara terang-terangan mengaku diri mereka gay! sampai ada yang memuat-naik gambar bercumbu-cumbuan dengan pasangan yang juga seorang lelaki.
Kalau dahulu tidaklah kita lihat remaja-remaja gay ini mengaku secara terang-terangan, tetapi sekarang, mereka bukan sahaja secara terang-terangan melakukan perbuatan terkutuk tersebut, tetapi juga merasa bangga.
Apakah ini kesan daripada modenisasi yang melampau? ramai remaja Melayu kita terjebak dengan gejala ini, dan semakin hari, semakin teruk.

onenewshub.blogspot.com
kakisembang.com

29 ulasan:

  1. Tanpa Nama27/8/13 7:14 PG

    Ya Allah.. engkau laknattilah mereka sekelian.. sesungguhnya mereka ini sudah keterlaluan dan Ingkar.. hancur & musnahkan mereka Ya Allah.. Aminn..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama27/8/13 8:16 PG

      dol, yg ko nak doakan kebinasaan utk depa ni, ko tu siapa? Nabi Muhammad s.a.w pun tak doakan kebinasaan pd umatnya. doakan yg baik. Balasan yg sepatutnya tu, hak Allah. tak malu ke? silap2 kita dulu yg masuk neraka. na'uzubillah.

      Padam
    2. ic..
      ko ke yg bernama samdol..?

      Padam
    3. Salam, sepatutnya kita doakan hidayah serta taufiq dari Allah azzawajalla untuk mereka. Itulah cara Islam. Lupakah kita apa yang didoakan oleh Rasulullah saw ketika baginda dilempar batu oleh penduduk Taif ? Adakah Rasulullah saw mendoakan laknat ke atas mereka ? Tidak sama sekali. Akan tetapi baginda mendoakan agar Allah swt memberikan mereka hidayah. Maka, ayuh kita doakan mereka mendapat hidayah. Sesungguhnya, apa yang kita doa untuk orang lain, doa itu jatuh keatas diri kita sendiri. Haram hukumlah melaknat apa yang Allah tidak melaknat.

      Padam
    4. Yg Rasullullah doakan tu, org2 Taif yg belum dpt hidayah Allah, yg ni mmg dah Allah laknat perbuatan persetubuhan sesama jenis, maka laknat Allah ke atas mereka selagi mereka tidak bertaubat..

      Padam
  2. Tanpa Nama27/8/13 8:40 PG

    Kiaamat itu sudah dekat...cuma bila tidak tahu
    kepada kita yg islam...tiggal la kemungkaran ini
    lagi masa...masih ada

    ALLAH ITU...maha melihat,maha pengampun dan maha mendengar...

    BalasPadam
  3. jgn doakan kebinasaan kecuali pd yahudi yg jahat. doakan hidayah Allah dtg kpd mereka..pintu taubat Allah amat luas, jika mereka masih engkar serah sahaja pd Allah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pada Yahudi pun, kita boleh doakan hidayah serta taufiq, Tiada salahnya walaupun mereka membunuh orang Islam. Malahan, bukan semua Yahudi yang jahat. Ada Yahudi yang baik seperti Allahyarhamah Maryam Jameelah atau Allahyarham Muhammad Asad yang bukan sahaja memeluk Islam malahan menjadi para pendakwah agama Allah.

      Padam
  4. kenapa nak marah-marah , MELAYU tu hanya satu bangsa dan bukan nya ugama , Melayu tu bukan Islam dan Islam tu pula bukan Melayu ,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Namanya Fadhel. Insha allah, seorang Muslim. Dan kalau bukan Muslim sekali pun, tak salah kita doakan dia mendapat hidayah.

      Padam
  5. Hmmmmmm.....ingat kisah kaum nabi Luth !!!
    Bila azab itu datang pintu taubat sudah tertutup...Didunia seronok sungguh, api yg ada didunia ni hanya ibarat debu api neraka di sana nanti.
    Azab itu datangya mungkin anda masih di dunia ini....disana sudah pasti

    BalasPadam
  6. Muntah aku tgk...!!! babi pun tau jantan betina...!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. jolly roger27/8/13 4:58 PTG

      Ade butang like x...

      Padam
  7. Boleh masukkan list blog saya ini

    http://anakmustaffa.blogspot.com/

    BalasPadam
  8. Inilah hasil daripada bertaksubkan Anuwar. 1998 - 2014.Tak lama.. gejala lgbt merebak. Apabila pemimpin islam pon sama jugak dgn masalah moral. Nik Ajis yang akidahnya diragui..inilah hasilnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. pemimpin islam dari puak mana yang suka tolak hina hukum Allah

      Padam
    2. Ajaran dari mongolia x....hehehe

      Padam
    3. Pemimpin Islam Nik Ajis la jawabnya..yang pernah berceramah cakap Nabi Mohammad tu 40tahun baru boleh dihormati setelah dilantik sbg nabi. Sebelum 40 Nabi Muhammad tu hanya 'mamat' kampung biase je. Tu le ceramah nye Nik Najis..check ceramah mangkuk ni.

      Padam
    4. betul tu.siap pok jis bangkang tok bagi sambut maulud nabi. tapi berjoget sambut besday kat rumah karpal.kihkih

      Padam
    5. boleh datang bagi tazkirah kat ofis tak pasai rosak akidah nampaknya hebat anda ni macam buta sebelah mata aja

      Padam
  9. 25:44. atau apakah kamu mengira bahwa kebanyakan mereka itu mendengar atau memahami. Mereka itu tidak lain, hanyalah seperti binatang ternak, bahkan mereka lebih sesat jalannya (dari binatang ternak itu).

    ada manusia lagi terok dari menatang memang tepat firman Allah

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju. mcm nik ajis berceramah dgn pengikutnya.sebijik mcm menate bg ceramah kt menate

      Padam
    2. hebat betoi anda macam mana rupe orangnya ye

      Padam
  10. melayu apa nak heran sangat sama perangai macam bangsa lain kalau dah tak mau ikut perintah Allah

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama28/8/13 9:55 PG

    melayu haprak

    BalasPadam
  12. jaga lama sangat pamer prkara yg menjolok mata ni, semuga sempadan kepada mereka yg beriman

    BalasPadam
    Balasan
    1. salah sekor ni nk kena buang buah dia....

      Padam
  13. wajah mu hensem dan comel tapi sayang kamu telah salah guna kecomelan kamu itu....

    BalasPadam
  14. apa yang kalian nk merepek tu, apa beza gay dengan straight yg bercouple pas tu cium sana cium sini, benda tu tak boleh elak la, kita just boleh bagi tau je sesama mahluk allah,

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive