Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Ogos 23, 2013

VIDEO MENYAYAT HATI KANAK-KANAK MANGSA SENJATA KIMIA DI SYRIA





Seorang kanak-kanak mengalami halusinasi selepas terhidu gas beracun.
Berikut adalah apa yang disebut:

Mmm...saya hidup, saya hidup, saya hidup.
Saya disini, saya disini, saya disini.
Saya hidup, saya hidup, saya hidup.



Yal Allah! Bunuhlah Syiah!
Mari panjatkan doa pada mereka!

# Syriacare
SUMBER

Lagi video yang menyayat hati kita:







Bismillahirrahmanirrahim.

Ya Allah! Ya Qahhar ! Ya Jabbar ! Ya Muntaqim ! Ya Dzal Jalali wal ikram! Ya Allah! Ya Allah! Ya Allah! bantulah saudara-saudara kami Dr Morsi dan Ikhwanul Muslimin di Mesir, di Syria dan di semua tempat.

Ya Allah! bantulah mereka dan janganlah Engkau membantu musuh melawan mereka.

Ya Allah! tolonglah kaum muslimin yang terzalimi di Mesir dan semua tempat.

Ya Allah! tolonglah Ikwanul Muslimin dan perbaikilah hubungan mereka.

Ya Allah! binasakanlah Para Munafiqin Yang Bersongkol dengan Zionis Israel+ Syiah dan Mustakbirin Amerika goncangkanlah dan hancurkan mereka.


Amin



KILANG UTK DISEWA DI SERI MANJUNG PERAK CALL ILA 017-5655767
NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN

3 ulasan:

  1. Ya allah selamatkan kami drp umno bn dan kuncu2 mereka. Laknatkanlah mereka dunia dan akhirat. Hancurkan mereka seperti ababil menghancurkan tentera abrahah. Binasakan rancangan mereka. Hancurkan ketua2 mereka. Ya rabb.

    BalasPadam
  2. Sialan punya syiah.

    BalasPadam
  3. Innalillah hiwainna ilaihirojiunn.. hanya Allah yg mengetahui segala tiap2 sesuatu.. Hancurkanlh musuh2 Islam ya Allah.. Aminn..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive