Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Ogos 13, 2008

Siapa yang populis? Sikit-sikit dikata menghina...


Kita tengok gambaq kain pemidang tu pun dah tau sapa punya agenda. Persatuan Mahasiswa Hadhari....sapa lagi.. Org baru bagi cadangan dah naik minyak.Belum laksana lagi.Tak tau la apa penyakit depa ni.Dah takdak benda nak buat kot. Kalau demonstrasi belah kita mesti kena sekat kat tengah jalan. Lepas tu kalau 10,000 org dikata 1000 org, Kalau kena kat kita siap bagi warning dalam
tv,sapa turun akan diambil tindakan,dah sekat lepas tu kata tak dapat sambutan.Kalau depa tak sampai 1000 org dikatakan 10,000 org...hancur-hancur...tak boleh pakai langsung..ibarat macam motor rosak spoket.

Apa nak jadi la kat depa ni. Benda belum jadi lagi dah nak tunjuk hero konon. Buat malu kat budak-budak tadika saja hangpa ni. Kata mengaji tinggi.Org tu kata saja,bagi pandangan,bukan dia ada kuasa pun.Bila org bagi cadangan, maknanya kena la pakat-pakat pikir pakai otak.Tak payah la dok bagi memorandum dan berdemo mencari publisiti tak tentu hala. Kalau demo pasal minyak naik harga ke,pasal ISA ke memang la patut. Sebab benda tu dah jadi,dah dilaksanakan bukannya cadangan. Kalau setakat cadangan pun dikatakan menghina uitm dan melayu parahlah pemikiran zaman sekarang ni. Muflis betul pemikiran...biaqpila.blogspot.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive