Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, September 05, 2009

ANAK MEMALI DILANTIK PEGAWAI KHAS MENTERI BESAR KEDAH | Nizar News



Ust. Mohd Rosli Azmi telah dilantik sebagai Pegawai Khas kepada YAB Menteri Besar Kedah berkuat kuasa 1 Julai 2009. Beliau juga bertanggong jawab sebagai Timbalan Pengarah Urusetia Belia, Sukan, Kebudayaan , Kesenian dan Warisan Kerajaan Negeri Kedah.

Beliau yang juga Setiausaha Dewan Pemuda PAS Negeri Kedah sejak 2006 hingga sekarang. Sebelum itu menjawat jawatan sebagai Setiausaha Kerja DPPNK pada 2003,Penolong Setiausaha DPPNK pada 2005. Antara jawatan lain yang dipegang diperingkat PAS Negeri ialah Ahli badan Perhubungan PAS Negeri Kedah,Ketua Urusan Pengundi Muda Jabatan Pilihanraya PAS Kedah , Setiausaha Tabong Kebajikan PAS Kedah dan Penolong Setiausaha Sekretariat Kem Bina Sahsiah (KBS)

Beliau yang dilahirkan di Kg. Memali , Pernah menjadi tenaga pengajar di Madrasah Islahiah Diniah selepas kembali dari melanjutkan pelajaran di Lahore Pakistan pada tahun 1998-2000,kemudian melanjutkan pelajaran ke peringkat Sarjana Usuluddin di International Islamic University Islamabad sehingga 2003. Sekembali dari Pakistan terus berkhidmat sepenuh masa dengan Dewan Pemuda PAS Negeri Kedah sehingga sekarang.

memalibaling

E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
SEMUA KAMI LELONG!!!
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive