Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, September 07, 2009

GEMPAQ!!! 2 PRK Bakal Berlaku di Pulau Pinang??? | pkfz nizar



Ini berita baru kami terima(pinjam skrip kelentong tv3 suku).Gempaq!!!Suasana malam menjadi semakin panas walaupun di luar sana hujan renyai-renyai mulai membasahi tiang jambatan Pulau Pinang.

Gempaq oh gempaq...2 ADUN BN dah nak letak jawatan. Betoi ka? Khabar angin bahawa Dato' Seri Haji Hilmi (N40, Telok Bahang) dan Dato' Haji Jasmin (N5, Sungai Dua) akan melepaskan jawatan mereka kerana masalah dalaman UMNO. Masalah apa belum diketahui. Jika benar, maka sekali lagi pilihan raya kecil akan berlaku di Pulau Pinang.

Laporan seterusnya dari http://wrlr.blogspot.com/ ...

Dalam satu temuramah bersama beberapa siaran Tv berhubung dengan isu yang sedang melanda Umno negeri dan adanya khabar angin bahawa 2 wakil Umno akan melepaskan jawatan iaitu ada khabar angin YB Jasmin dan juga Dato Hilmi Yahya di balik Pulau akan melaepaskan jawatan , ketua Menteri menjelaskan bahawa itu adalah masalah dalaman Umno dan sekiranya mereka merasakan bahawa mereka gagal untumk meberikan khidmat terbaik kepada rakyat dan mengambil keputusan untuk melepaskan jawatan, maka beliau berhak berbuat demikian.

Khabar angin bertiup kencang menyatakan bahawa Hilmi Yahya dan juga YB Jasmin ADUN Sungai Dua akan meletak jawatan. Sekiranya ini berlaku, pilihanraya kecil kemungkinan akan berlaku.Jasmi menewaskan Saleh Man dalam pilihanraya umum lalu dengan kelebihan 500 undi.Hilmi adalah bekas TKM1 Pualau Pinang dan pernah menjadi menteri Di Jabatan Perdana Menteri.

Sementara itu ada juga khabar-khabar angin menyatakan bahawa Umno bahagian Permatang pauh akan digantung 15 september ini sebagai satu usaha bagi merombak semula bahagian tersebut yang dilihat tidak bersatu di bawah Dato Jalil.Ini berikutan berlakunya kelemahan di mana calon yang dipilih tidak mempunyai kualiti dan punca kepada kekalahan Umno di Permatang Pauh.Ianya menyaksikan bahawa Umno perlu di rombak di semua bahagian dan bukan sahaja di Permatang Pauh, malah kesemua bahagian atau akan tewas dalam pilihanraya umum akan datang.

paspenang


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive