Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, September 10, 2009

Kalau lagu tu Nizar Masih MB la...




Hakim, Datuk Azahar Mohamed juga memutuskan mahkamah tiada kuasa untuk mendengar permohonan saman tersebut kerana tidak boleh campur tangan dalam keputusan yang dibuat oleh ahli-ahli DUN pada persidangan tersebut.

Jika berbuat demikian katanya, ia akan melanggar Artikel 72 Perlembagaan Persekutuan yang menyatakan kesahihan sebarang prosiding dalam DUN di mana-mana negeri tidak boleh dipersoalkan oleh mana-mana mahkamah.

"Ini adalah perkara dalaman dan apa sahaja perkara yang timbul perlu dibincang dan diselesaikan dalam DUN, bukan dalam mahkamah," katanya.

Baca lagi

KALAU DARIPADA AWAL IKUT STEP NI(BOLD),SUARA SPEAKER TAK BOLEH DICABAR DIMANA-MANA,MAKA SIVAKUMAR MASIH SPEAKER,PERSIDANGAN BAWAH POKOK SAH,PERSIDANGAN DI HOTEL SAH,NIZAR MASIH MB PERAK YANG SAH DAN YANG TAK SAHNYA ZAMBRY. BUKAN SAJA TAK SAH,TRAGEDI MERAMPAS KERUSI SPEAKER DARI SIVAKUMAR MENUJUKKAN BETAPA RAKUSNYA BN YANG GILA UNTUK BERKUASA SETELAH DITOLAK OLEH RAKYAT.



E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

3 ulasan:

  1. Apa mendenya Mahkamah Malaysia ni. Bila tak kena dengan kuasa UMNO/BN, Mahkamah dan SPR campurtangan habis dalam kes-kes melibatkan DUN.
    Bila kuasa UMNO nak tersentuh, Mahkamah kata tak boleh masuk campur. Ke Mahkamah Malaysia ni dah jadi gila sejak pemerintahan 1Malaysia ni?

    BalasPadam
  2. Salam tuan, ana nak mintak copy paste kan entry enta ni ke blog ana ye.. terima kasih..

    BalasPadam
  3. Tu bukan gila. Ni dah tahap bangang takder otak tahap tertinggi dalam ilmu bodoh. Hakim tu dapat sijil dier drpd Majistret Al Najis Altantuya.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive