Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, September 03, 2009

Kedudukan Badrul Ditentukan Selepas Hari Raya : Khalid | Nizar News

Kedudukan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah akan diputuskan selepas hari raya ini.

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, keputusan tersebut akan diambil selepas mengadakan perbincangan dengan Speaker Dewan Negeri, Teng Chang Kim dan Exco negeri.

Menurutnya, elaun Badrul sebagai Adun masih dibayar seperti biasa sehingga keputusan di lakukan.

“Dia sebagai ahli dewan undangan negeri akan mendapat bayaran elaun dan gaji sebagai adun, itu keputusan akan kita lakukan apabila kita berbincang dengan pihak Badrul dan juga dengan speaker negeri dan exco, beliau masih lagi adun dan keputusan akan dibuat tidak lama lagi, selepas hari raya,” katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang media selepas mempengerusikan Mesyuarat Mingguan Exco di Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, hari ini.

Tan Sri Khalid berkata, kes Badrul akan dikaji terlebih dahulu mengapa beliau tidak boleh menjalankan tugas, mungkin ada sebab kukuh yang menyebabkan Badrul bersifat demikian.

Katanya, beberapa ADUN dan ahli Parlimen PKR telah ditugaskan untuk

tvs


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
SEMUA KAMI LELONG!!!
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

1 ulasan:

  1. orang port klang dah fed-up dengan badrul ni dah lama..dah takkan nak simpan lagi...rosak sokongan pakatan nanti...tak buleh diharap langsung...macam-macam alasan didengar..rakyat nak mengadu domba pun susah...wakil BN yang tak jadi wakil rakyat pulak datang tolong...macamane..cinta tiga segi ooi..nak kawin yang mana satu?

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive