Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Julai 18, 2011

KANTOI PALING MANTOI




NOTA:

pada bulan mei tahun 1974 razak ayah kepada najib telah melawat china
razak telah mengadakan hubungan diplomatik dengan negara chia
razak bersalaman dengan pengerusi mao

gambar razak bersalaman degan pengerusi mao
telah digunakan sebagai poster ketika pilihanraya umum
pada bulan ogos 1974

poster ini bertujuan untuk mengaut undi china

kali ini najib cuba melakukan dengan dua tembakan
satu bergambar dengan ratu elizebeth
dan satu dengan pope

dengan elizebeth untuk mententeramkan kuasa anglo-amerika
dengan pope untuk komuniti kristian yang sering ditibai

tapi ratu elizebeth sudah pakai kuning
tak dapat di jadikan poster pilihanraya
kah kah kah

ini akan jadi poster pakatan rakyat
untuk membuktikan bahawa pilihanraya di malaysia adalah tipu
kah kah kah


TAMPARAN DARI RATU ELIZEBETH











NAJIB MELAKUKAN LAWATAN KERJA DUA HARI KE ROM
- meloya

LONDON 17 Julai — Najib Razak melakukan lawatan kerja dua hari ke Rom mulai hari ini.

Program beliau termasuk bertemu Pope Benedict XVI dan berjumpa Kardinal Tarcisio Bertone, Setiausaha Negara Vatican, di Castel Gandolfo, Rom.





tukartiub

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

3 ulasan:

  1. aku dah jadi sakit perut nak gelak nie

    Terkini :Seni Sandwitch Yang Unik !!!

    BalasPadam
  2. asal baju kuning jer, sokong bersih. nampak benar kebodohan dan kerendahan pemikiran Blogger2 PR n UMNO. apa laa nk jadi dunia ni

    BalasPadam
  3. bg aku la... bila tgk gmbar ni mcm simbolik.... seolah-olah tgh memerli...

    bukan nak kata bila pakai baju kuning tu sokong bersih ke ape... :-D

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive