Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Julai 11, 2009

Kerusi lebih ramai dari orang di ceramah UMNO/BN


Helikopter yang digunakan oleh Menteri UMNO mendarat di padang Sekolah Menengah Kebangsaan Teknik Kuala Krai untuk ulang alik berkempen di Manek Urai

Ore Manek Urai seolah tak cam atau tak nampak kehadiran Menteri dan Timbalan Menteri mahupun Timbalan Perdana Menteri TS Muhyiddin Yassin yang datang berceramah, maupun turun menoreh getah semasa kempen PRK N41 Manek Urai ini.

Apa tidaknya ore Manek Urai tak gi dengarpun ceramoh Umno/BN, ada lere sekitar 100 orang. Orang Cina yang sekitar 51 orang pengundi juga menolah Umno/BN, malah tak menghiraukan kempen2 BN.

TPM juga nampak hebat hanya kerana kelibatnya berulang alik dengan helikopter ke Manek Urai. Mungkin gamaknya orang Manek Urai kerumun bukan kerana nak jumpa atau dengar TPM berucap tapi nak tengok helikopter.

Kalangan Menteri wanita termasuk Ketua Wanita Umno tak bertahan lama, dah tak nampak kelibat diri. Mungkin tak tahan dengan nyamuk atau tak faham apa ore Manek urai kata.

Pada kebanyakan ceramah BN/Umno, kerusi-kerusi kosong hanya diisi oleh kutu-kutu Umno/BN yang datang dari segenap pelusuk negeri.

Hari ini, Dato Seri ir Haji Mohamad Nizar Jamaludin mulai turun padang ka Manek Urai untuk menjalankan amanah dan tanggungjawabnya. Yang belum kelihatan ialah DS Dr Zambry Abdul Kadir. Elok Zambry mai sama ke manek Urai... ada ke ore Manek Urai bersalam dengan dia

perakite

E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Kami tanggung kos rawatan anda secara percuma.
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

1 ulasan:

  1. mat ezam mana? lamabatnya samapai naik LRT ke?...aduhai..mari le sini gebang cerita kotak...
    pengundi tak sabar nak dengar ceramah mat ezam

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive