Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, September 02, 2009

Khairy Jamaludin terpaksa makan roti jala.. | Nizar News


Nampaknya ramai pemimpin Umno yang marahkan Idris Jala terpaksa melepaskan marah mereka dengan meratah 'roti jala' bila berbuka nanti! Mungkin Khairy Jamaluddin tergerak dalam hatinya mahu keluar Umno dan masuk MIC.

Khabarnya, memang ramai dikalangan pemimpin tertinggi Umno merungut dan tidak berpuas hati diatas pemilihan Datuk Seri Idris Jala sebagai menteri kabinet terbaru Najib.

Mengapa tidak memilih dari kalangan mereka sendiri? Sebagai wakil yang telah dipilih oleh rakyat, perlantikan kedalam kabinet sepatutnya mengutamakan mereka dan bukan diberikan kepada orang luar seperti Idris Jala.

Begitulah rungutan beberapa pemimpin Umno yang tidak senang hati diatas perlantikan Idris Jala yang mengangkat sumpah sebagai senator hari ini dan akan melaksanakan tugas baru sebagai menteri tanpa portfolio di Jabatan Perdana Menteri dan Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Unit Penyampaian dan Pengurusan Prestasi (Pemandu) yang baru diwujudkan.

Kesian kepada Jamaluddin Khairy, kemenanganya sebagai wakil rakyat dan Ketua Pemuda Umno tidak dihormati langsung oleh Najib.Kalaulah Bapak Mertuanya masih jadi PM tentu nasibnya tidak semalang begini.

alhusseyn51


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
SEMUA KAMI LELONG!!!
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

2 ulasan:

  1. Tanpa Nama2/9/09 1:43 PTG

    Jap lagi DS Najib p jumpa hang nak lantik hang jadi menteri lak. Kesian jugak kat hang ni, dok bercakap pasal orang lain yang laintik.

    Hari ni, lantik hang gi bagus.

    Oh ya.... hang bolehlah p tempah kot dengan baju melayu, utk angkat sumpah.

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama7/9/09 3:09 PTG

    kj ni elok lantik ke jawatan pemandu prestasi driving school..dengan pengalamannya sebagai pemandu lori balak..kat malaysia ni baru nilah ketua pemuda setakat jadi ahli parlimen je macam si zahid dulu..lagi banyak ikan la skali tebar jala dah penuh guni buat sahur..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive