Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, September 07, 2009

Khalid diboo oleh beberapa ekor lembu | pkfz

BERITA HAIRAN,BEBERAPA EKOR LEMBU TELAH MENGEBOO KHALID.BERITA TAK HAIRAN APABILA BERITA HAIRAN TAK RETI MENGIRA BILANGAN LEMBU YANG MENGEBOO KHALID.BERITA HAIRAN MEMANG TAK DAPAT MEMBEZAKAN ANTARA LEMBU DAN MANUSIA.MEREKA BUTA HURUF DAN BUTA HATI.BUKAN 200,CUMA BEBERAPA EKOR LEMBU SAJA YANG MENGEBOO KHALID.

TERIMA KASIH KEPADA BERITA HAIRAN KERANA TELAH MENYEBARKAN BERITA LEMBU MENGEBOO MB INI,DENGAN HARAPAN 1MALAYSIA AKAN TAHU PERANGAI LEMBU-LEMBU INI.AKHIRNYA RAKYAT AKAN TAHU KERAJAAN PAKATAN RAKYAT LEBIH BERANI DAN TELUS DALAM MENANGANI MASALAH RAKYAT.


Pemindahan kuil Seksyen 19 dibeku sehingga lokasi baru ditemui


SHAH ALAM: Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim di'boo' lebih 200 penduduk Seksyen 23 yang menyertai sesi dialog di Dewan Bankuet, Wisma MBSA, di sini, semalam ketika menjelaskan isu pemindahan kuil dari Seksyen 19 ke Seksyen 23.

Selain beliau, Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad dan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Batu Tiga, Rodziah Ismail turut di'boo' lebih 10 kali oleh penduduk terbabit yang mendakwa kerajaan negeri lambat bertindak dan hanya mahu berdialog selepas ia menjadi isu nasional.

Ahli Parlimen Shah Alam yang bangun mahu memberi penjelasan berhubung perkara sama tidak diberi langsung peluang bercakap, sebaliknya disuruh duduk oleh penduduk kerana tiada ruang disediakan untuk beliau berucap.

Untuk lebih berita hairan sila ke sini.

E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

4 ulasan:

  1. Tanpa Nama7/9/09 11:51 PG

    Nasihat saya kpd MB dan Exco Selangor kalau ada perjumpaan dgn Lembu-Lembu Umno hendaklah membawa tali,sebab lembu-lembu umno selama ini terlalu gemuk,kerana di beri mkn KFC,tempat lembu-lembu ni di banglo mewah.dgn itu saya syorkan lembu umno ni di beri mkn dahulu,depani bkn puasa dan sembahyang,aku tak pernah tengok muka depa ni kat surau tu.

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama7/9/09 1:06 PTG

    salam,

    dia orang tu semua ikut perangai pemimpin dan penyokong pas. nik aziz pun kata boleh maki dan mencarut kan? so apa nak hairannya. mereka tahu kalau pas boleh buat mcm tu takkan mereka tak boleh buat. now, pakatan rakyat leaders have a taste of thier own medicine.- noor

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama8/9/09 10:52 PG

    Tanpa Nama yang nombor dua ni geng Jamil dan Haji Azmir yang mencarut sakan masa dialog ari tu. Dier memang suka jenis2 mcm ni. Ntah-ntah puasa ke ta Almaklumlah p***mak ngan ba** memang sedia-sedia ada kat mulut diaorang.
    Aku pun guna Tanpa Nama....maleh nak bertengkar dengan orang takder nama. Nak panggil apa yer...Hoi / Woit / Hoi Malaun / Mamat / beruk /b***.... atau apa-apa jer lah yang sesuai.

    BalasPadam
  4. itulah org pas ni...klu org pas mencarut takpe...bila org lain dikatakan lembu la apa la...pelik...pelik...terlalu taksub..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive