Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Julai 07, 2011

Gempaq!!! Pembekal Molotov Cocktail Akui Ingin Untung Lebih



Seorang pembekal molotov cocktail hari ini mengaku bahawa beliau telah melanggar akta pembuat molotov cocktail 1966 pindaan 2011 kerana menggunakan botol plastik dalam pembuatan bom botol itu baru-baru ini.

Beliau berkata tujuan beliau berbuat begitu ialah kerana ingin mengambil komisyen yang lebih kerana harga botol plastik lebih murah daripada botol kaca."Orang jual beli kapal selam pun boleh ambik komisyen lebih,takkan gua tak boleh",katanya selamba badak.Beliau sedar akan kebodohan yang dilakukannya itu namun akibat kenaikan harga botol kaca,tiada apa yang dapat dielakkannya daripada menggunakan botol plastik.

Sementara itu Persatuan Pembuat Molotov Cocktail Sedunia yang dihubungi berkata mereka akan mengambil tindakan terhadap pembekal yang bangang itu kerana telah memalukan industri tersebut.Seluruh dunia kini sedang bergelak ketawa dengan insiden bangang tahap jingga itu.

Berdasarkan rekod persatuan itu,tidak ada mana-mana negara termasuk dunia ketiga yang mengamalkan pembuatan molotov cocktail menggunakan botol plastik kerana ianya akan membakar botol itu sendiri ketika dinyalakan dan botol itu juga tidak akan pecah berderai seperti botol kaca bila ianya dibaling."Kena kepala pun tak benjol",kata wakil persatuan itu..Kah!kah!kah! -UTUSEKS MELOYA


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

3 ulasan:

  1. stuju bro...memang meletup punya moloktov koktail ni...trus jadi fruit koktail...hahahahahahahahahahahahaha

    BalasPadam
  2. pokku(putrajaya)7/7/11 5:07 PTG

    Nak nipu pun tak pandai...kahkahkahorang asli yg jumpa beg tu yg buat tu bro...dia mana thu bom tu diperbuat drp botol...kahkahkah!

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive