Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Jun 15, 2012

VIDEO KEPALA SAMSENG MERANGKAP BARUA UMPORNO BAGI AMARAN BEB, KAH KAH KAH !






Diingatkan kepada Penyokong-Penyokong Pakatan Rakyat (PR) Lu orang jangan cuba-cuba nak ugut ahli masyuarat Tibai... Lu kena tahu siapa mereka-mereka ni... menurut mereka adalah bekas-bekas penjenayah yang dah biasa masuk Penjara... dan mereka dalam video ini memberi amaran kepada Lu orang Penyokong PR melalui Ahli Mesyuarat Tibai merangkap Penaung Waris Malaya... iaitu NGO pro-Umporno atau bahasa simboliknya Barua Umporno Yang Berhormat Senator Ezah Mohd Nor... kah kah kah !.





Gua dah terkencing-kencing dengar amaran beliau ni beb... ialah Pertubuhan yang dianggotai oleh bekas-bekas Penjenayah... lepas tu yang memberi amaran pulak adalah Kepala Samseng Jalan Kebun masa kini... kah kah kah... Lu orang kalau nak tengok video ni pastikan Lu orang Penyokong PR dekat dengan tandas kerana takut kalau jauh dari tandas tak sempat beb... kah kah kah... gua ni pun dah sepuluh kali masuk... ialah mungkin sebab gua tulis dan asek terpandang muka beliau... takuttttt beb... kah kah kah !.









Tapi kan lepas gua terkencing dah sepuluh kali ni... gua punya tekak dah mula rasa loya pulak dah... kenapa ya adakah suara beliau ataupun wajah beliau yang membuat jadi begitu... kejap-kejap... uweeeekkkk tuihhhh... kah kah kah... oiii Yb Senator Ezam Mohd Nor... Lu jangan perasan yang Lu bagus sangat... Lu bercakap sejarah Lu yang dulu tapi telah Lu kotorkan sekarang ni... Lu bercakap soal Datuk Seri Anwar Ibrahim... tapi Pakatan Rakyat bercakap soal masa depan Negara.





Lu kena ingat memang betul Lu antara yang pernah masuk penjara... dan semasa Lu masuk penjara, Lu pun dibela dengan Penyokong Parti Keadilan Nasional pada masa itu... kerana itu Lu pun boleh menang Ketua Pemuda Parti Keadilan Nasional (PKN) sebelum diberi nama Angkatan Muda Keadilan (AMK) walaupun Lu didalam Penjara... cuma Lu kena ingat apa sebab Lu di masuk kepenjara... antaranya Lu ingat tak mana 6 kotak-kotak rahsia yang Lu simpan tu... kah kah kah !.









Memang betul Lu antara pengasas PKN... dan harus Lu ingat juga semasa Lu dalam Penjara PKN digerakan oleh ahli yang lain...  sebenarnya Lu terlalu memusuhi Yb Azmin Ali walaupun semasa Lu didalam penjara... gua akui gua antara yang dulu tak berapa sukakan Yb Azmin Ali dengan itu gua disebelah Kem Lu di persidangan PKN yang pertama di Kuala Terengganu selepas Pilihan Raya Umum ke-9... tapi itu dulu dah jadi sejarah dan sekarang gua suka siapa saja yang nak menguburkan Umporno termasuk Yb Azmin Ali... kah kah kah !.




Alamak gua dah nak termuntah balik lah beb... lu orang layan aje video Barua Umporno merangkap Kepala Samseng Jalan Kebun ni beb.... weeeekkk tuihhhh... kah kah kah !.








hemmmmm..... gua rasa memang patut pun beliau digelar ezam sesumpah... kerana perangai semsumpah memang bijak menyembunyi identiti beliau... dan kalau lu kata dulu lu tertipu... gua pun boleh cakap yang gua tertipu dik berua umporno macam lu beb... kah kah kah... umporno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee... A B U.





Dicatat oleh
Mat Indera Sipejuang



KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive