Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, September 08, 2013

LAWAK AHAD: MAKWE DAN PAKWE KANTOI



Sepasang pakwe-makwer tengah memandu di highway Ayer Keroh telah di tahan polis….

pakwer : ada apa masalah encik ?…

polis : anda di dapati memandu melebihi 110km

pakwer : mana ada encik,saya cuma pandu dalam 100km jer…mungkin meter saya rosak kot..

makwer : abang tak baik tipupolis tue…tadikan abang pandulebih dari 150km…

polis : saya juga akan saman encikkerkenaan lampu brek encik tidakberfungsi…

pakwer : ye ker lampu brek saya tak berfungsi? saya tak perasaan encik…minta maaf,nanti saya betulkan

makwer : abg..kan abg dah tahu berkenaan lampu tue rosak 2minggu lepas..saya sendiriberitahu abg ..

polis: saya juga akan saman encik sebab encik tak pakai talipinggang…

pakwer: saya baru jer bukakencik….masa encik tahan saya…

makwer : abg nie kan ..abg tak pernah pakai tali pinggang…tak baik tipu encik nie
si pakwer yang tak tahan dengan kerenah makwer dia terusmelenting

pakwer : diam ler ko,semua ko beritahu polis…ko nak aku kenasaman apa??lurus bangang betul ko…budusss,aku tepok paler ko kang…

polis : cik,,selalu ker PAKWER marah cik macam nie??

MAKWER : tak ler…dia jarang marah saya..kalau marah pun masa dia ISAP GANJA jer
pakwe : ya allah mati aq.. T_T

KILANG UTK DISEWA DI SERI MANJUNG PERAK CALL ILA 017-5655767
NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN



2 ulasan:

  1. haha... aduhai sabor je la klu dpat awek cam ni...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive