Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, September 04, 2013

LAWAK DARI PEJABAT PERDANA MENTERI

8 ulasan:

  1. Tanpa Nama5/9/13 10:37 PG

    Aku suspek ni keje menteri kewangan baru p nasihat najib naikkan rege minyak

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama5/9/13 10:39 PG

    Menteri kewangan kedua

    BalasPadam
  3. mohd azrul5/9/13 11:12 PG

    kalau minyak naik lagi menyebabkan rakyat benci umno bn

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama5/9/13 11:22 PG

    klu dh Jenis piang ni x leh kira dok sokong tula..huhu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. 43% gembira.dok pertahan hujah bak ahli ekonomi di kledai kopi

      Padam
  5. depa dok seronok gelak sakan .gembira hajat tercapai.

    BalasPadam
  6. Depa tau rakyat msia suka keamanan,jd xkan berlaku huru hara sbb kenaikkan harga minyak,klau bising pun kat kdai kopi,kat laman siber.tu pasal rakyat msia ni mudah nak d perbodohkan dgn alasan dah lapuk dan alasan bodoh...

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama6/9/13 3:30 PTG

    setuju sgt2 dgn pendapat Tanpa Nama 12:51-sedih tengok org kampung diperbodohkan...dapat RM500 seronok pukul canang satu kampung...tapi depa tak sedaq...puak2 tu rembat juta-juta dalam senyap...sendiri buat...nanti sendirilah tanggung depan Allah....

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive