Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, September 26, 2013

SEBUAH LORI AKIBATKAN KESESAKAN BERIBU KENDERAAN


BANGANG PI LETAK LORI TEPI JALAN
BERDEKATAN PUSAT BANDAR DAMANSARA
AKIBATNYA JALAN SESAK TERUK
DARI JALAN ISTANA HINGGA JALAN DUTA
HAMPEH LA DEPA NI
PATUT POLIS PI SAMAN ITU LORI
GUA TENGOK PEGAWAI DBKL PUN ADA KAT SITU TADI
TAPI DOK TERPACAK SAJA
APA PUN TAK BOLEH...

26/9/13-930AM: JALAN DAMANSARA 

7 ulasan:

  1. lori wt kja 2,,,,2pn xleh pkir ka,,,npk x yg dok jga jln 2,,,???pa la admin oi,,,,

    BalasPadam
  2. Jln yg selalu jem..ni bdar bkn kg..lain kali buat keje blah mlm..dr pm pai kntrantor bdoh..bangang..

    BalasPadam
  3. betoi...benda boleh buat belah malam depa buat siang menyusahkan org ramai.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama27/9/13 1:06 PG

      hoiii bangang2 semua !!!
      xnampak ke lori sapa tu...?
      xnampak ke.. apa yg tulis kat badan lori tu...
      "mamat yoy punya lori"...
      kerabat punya lori la tuh !!

      Padam
  4. di jalan kuching ke arah selayang juga sama....terutama di tmn wah yu...tak boleh ke kontrektor buat kerja tengah malam masa kita tengah tidor....?

    BalasPadam
  5. Satu lagi dari arah pasar borong lama selayang ke arah KL depan warta lama tu...aduuuuu tak tahu ketika dan masa. Jurutera mana yang punya kepala hotak buat jalan mcm tu dulu....kenapa tak bina jalan susur bertingkat je naik ke bulatan datuk seri samy velu untuk kemudahan orang selayang, sg. tua, nakhoda , kg melayu batu caves nak keluar ke KL. Takut sangat ke nak roboh rumah/kilang buruk yang kat tepi jalan besar tuuu....tak masuk akal!

    BalasPadam
  6. ye betul, jalan kuching ke arah selayang, jalan kuching arah ke kuala Lumpur pun sama, dah 13 tahun benda ni berlaku, ada je, benda nak dibetulkan, ada je benteng kat tengah jalan tu nak dibina. Aku syak ada RASUAH kat sini, mana tidaknya, asyik-asyik kat situ je, benda nak dibangunkan! walhal banyak tempat lagi, patut diperbaiki, contohnya jalan-jalan di kampung, jalan-jalan yang sempit. Ini tidak, balik-balik kat situ. Kerana kerja-kerja YANG MENYUSAHKAN ORANG RAMAI inilah telah mengakibatkan beberapa kemalangan maut, parah & cedera, sepanjang aku menggunakan jalan ini dari tahun 2000-2013. aku pun nyaris-nyaris terlibat dalam kemalangan akibat dari kerja-kerja barua ni.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive