Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, September 28, 2013

VIDEO BULI PELAJAR PEREMPUAN TERSEBAR

7 ulasan:

  1. mohon kementerian pelajaran siasat video ini. Displin melampau pelajar sekarang menjadi-jadi. Jika ini tidak dibendung tidak mustahil ini akan belaku terhadap anak kita.

    BalasPadam
  2. Jenis Kurang Ajar Budak2 Melayu Ni..MakBapak Diorang Tak Pernah Ajar Perkara2 Yang Baik Ke??? Gambar Dah Ada,Tangkap Dan Perlakukan Sebagaimana Apa Yang Mereka Buat.

    BalasPadam
  3. tolong cari pelajar2 ini dan buat sama seperti apa yang telah mereka lakukan...boleh tak....!!! Mana orang tua mereka dan che gu2 sekolah ini....???? Apakah tindakkan mereka....!!! Kejadian ini mungkin dah lama berlaku...dan contoh nya sekarang dah jadi macam bini nya matyo....!!! Tiada budi bahasa dan bicara lagi generasi anak cucu kita....mampos....!!!

    BalasPadam
  4. mintak pelajar lapurkan ke pihak berkuasa,,,,, tolong lah...

    BalasPadam
  5. buang sekolah. sblom buang skolah, buat perkara yg sama mcm dlm video kpd pembuli. mintak yg dibuli untuk buat. buat dpn orang ramai macam kt perhimpunan. pembuli keliling skolah lpas dari tu. xcukup dgn tu. pastu report polis. lepas report, saman lak.

    BalasPadam
  6. Video sudah ada , masanya untuk pembuli menerima pembalasan , pandangan saya , ditangkap dirotan didepan perhimpunan sekolah , kerana malu mereka sendiri akan minta tukar sekolah , kalau tak memang muka tembok ......

    BalasPadam
  7. Tunggu balasan Allah kpd peniaya kpd yg teraniaya pohon kesabaran n berdoalah kpd Ilahi anda tlh di zalimi

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive